بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در ایالات متحده آمریکا طبقه بندی شده است


Paper Mario: The Thousand-Year Door اخیراً در ESRB، وب‌سایت رتبه‌بندی سنی آمریکا، فهرست شده است.

اخیراً، ESRB، وب‌سایت رتبه‌بندی سنی آمریکایی، بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door را فهرست کرده است. این بازی تاکنون اعلام شده است در سال 2024 منتشر می شود و سایت مورد نظر درجه E (برای همه) را برای این کار انتخاب کرده است. معمولاً وقتی بازی‌ها فهرست می‌شوند به این معنی است که به تاریخ انتشار آنها نزدیک شده‌ایم و شاید این اتفاق برای بازسازی ذکر شده بیفتد.

بازسازی Paper Mario نیز برای اواخر سال 2023 در برزیل و کره جنوبی برنامه ریزی شده بود و اکنون اتفاق مشابهی در وب سایت ESRB رخ داده است که احتمالاً به این معنی است که بازی زودتر از حد انتظار منتشر خواهد شد. این اثر در سال 2023 معرفی شد و بازسازی بازی محبوب کنسول GameCube برای نینتندو سوییچ است. بازی The Millennium Door در سال 2004 توسط منتقدان دریافت شد و میانگین امتیاز آن در سایت متاکریتیک 87 است.

بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door توانست در هشتمین جوایز Annual Interactive Achievement که اکنون به عنوان جوایز DICE شناخته می شود، به بهترین بازی نقش آفرینی کنسولی سال تبدیل شود. این بازی احتمالا یکی از آخرین کارهای بزرگ کنسول نینتندو سوییچ قبل از معرفی کنسول جدید این شرکت ژاپنی خواهد بود. نینتندو هنوز کنسول جدید خود را معرفی نکرده است، اما پیش از این گزارش شده بود که این کنسول در سال 2024 عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  منتظر بازی های جدید ارباب حلقه ها باشید