بازسازی اولین Assassin's Creed در راه است؟

به نظر می رسد Assassin's Creed 4: Black Flag تنها بازی در سری Assassin's Creed نخواهد بود که بازسازی می شود.

اگرچه یوبی سافت ساخت عناوینی مانند Assassin's Creed Codename Red، Assassin's Creed Codename Hexe و Assassin's Creed Invictus را تایید کرده است، به نظر می رسد که بازی های دیگر این سری نیز در دست ساخت هستند. شایعات قبلی از ساخت نسخه بازسازی شده Assassin's Creed 4: Black Flag صحبت می کردند و حالا به نظر می رسد این نسخه تنها نسخه جدید سری Assassin's Creed نخواهد بود.

تام هندرسون Insider Gaming گزارش داد که یوبی سافت در حال کار بر روی تولید نسخه جدیدی از سری Assassin's Creed است. دقیقاً مشخص نیست که کدام نسخه از این سری بازسازی خواهد شد، اما بسیاری از طرفداران خواهان بازیابی نسخه های اولیه این سری هستند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که بازسازی نسخه اول در حال توسعه است، اما هنوز به طور رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

تام هندرسون ادامه داد که این نسخه جدید تنها یکی از بسیاری از بازی های آینده Assassin's Creed خواهد بود که تا پایان این دهه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته اگر زمان بندی عرضه بازی های این سری درست باشد (Codename Red در سال 2024، Invictus در سال 2025 و Codename Hexe در سال 2026 منتشر می شود) اشتباه نیست اگر بگوییم که تا انتشار این نسخه جدید راه زیادی در پیش است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نزدیک به 500 بازی ایکس باکس با تخفیف در فروش سال نو قمری