ایکس‌باکس می‌تواند «برش‌های زمان‌بندی‌شده» از بازی‌ها یا بازی‌های همراه با تبلیغات را ارائه دهد

ما در مورد اینکه چگونه با مدل‌های دیگر آزمایش می‌کنیم صحبت کردیم، مثلاً به معنای آن چیزی است که برای تبلیغات درون بازی که در موبایل رایج‌تر است – آیا مدل‌هایی وجود دارند که روی رایانه شخصی و کنسول به خوبی کار می‌کنند؟ برش‌ها و مواردی از این دست دادن گزینه‌ها و انتخاب‌ها به سازندگان اجازه می‌دهد تجربه کنند و کاری را که دوست دارند انجام دهند و بدون نیاز به قرار گرفتن در قالب، تجربیات فراگیرتر و خلاقانه‌تری خلق کنند.»

برای اخبار بیشتر ایکس‌باکس، دریابید که چگونه مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد با محدودیت‌های بیشتری از سوی تنظیم‌کننده‌های بریتانیا مواجه هستند و چگونه حداقل یکی از توسعه‌دهندگان احساس کرد که Xbox Game Pass به فروش آسیب می‌زند.

باند می گوید که ایکس باکس به دنبال استراتژی های دیگری نیز هست.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در مصاحبه با رولینگ استونز انگلستان، از باند پرسیده شد که توسعه دهندگان چگونه می توانند موفقیت در ایکس باکس را ببینند. او گفت: «Game Pass یک گزینه توسعه‌دهنده است»، سپس توضیح داد که Game Pass تنها یکی از بسیاری از مدل‌های تجاری است، و گفت: «شما pay-to-play دارید، و سپس بازی رایگان وجود داشت. سپس Game Pass را معرفی کردیم. “

همچنین لازم به ذکر است که ایکس باکس مدل دیگری دارد که حول محور Game Pass نمی چرخد، اما هر دو نیاز به عضویت طلایی دارند. یکی از آنها Games with Gold نام دارد که به اعضای Gold دو بازی در ماه می دهد که می توانند تا زمانی که اشتراک طلایی فعال دارند نگه دارند. علاوه بر این، روزهای بازی رایگان نیز وجود دارد که به اعضای Gold اجازه می‌دهد بازی‌های انتخابی را برای چند روز انجام دهند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم NMR

سارا باند، معاون بازی‌های شرکت مایکروسافت، فاش کرد که ایکس‌باکس به دنبال مدل‌های بازی دیگر است، مانند «تقسیم‌های زمان‌بندی شده» با بازی‌ها یا قرار دادن تبلیغات درون بازی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر