این پنج فیلم کریستوفر نولان هر کدام با قیمت 5 دلار به سینماها بازمی گردند

سینماهای رگال اعلام کرده اند که پنج فیلم کریستوفر نولان کارگردان امسال به سینماها بازخواهند گشت و به عنوان یک تخفیف ویژه، بلیت آن تنها 5 دلار است.

پنج فیلمی که به سینماها بازگشته اند، از بهترین و محبوب ترین فیلم های نولان در کارنامه سینمایی او هستند. همانطور که توسط Collider گزارش شده است، اولین فیلم دومین فیلم بتمن نولان، شوالیه تاریکی است که کریستین بیل در نقش بتمن و هیث لجر در نقش جوکر حضور دارند.

لجر برای این فیلم پس از مرگ برنده اسکار شد که به عقیده بسیاری بهترین فیلم از سه فیلم بتمن به کارگردانی نولان است. اخیراً مشخص شد که نولان در ابتدا تمایلی به ساخت دنباله‌ای برای بتمن آغاز نمی‌کند تا اینکه برادرش جاناتان، که یکی از معروف‌ترین خطوط فیلم را نوشت، او را متقاعد کرد که این کار را انجام دهد.

فیلم رویایی نولان Inception نیز در حال بازگشت به سینماها است. در این فیلم علمی تخیلی لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی، کیلیان مورفی، جوزف گوردون-لویت و الیوت پیج به ایفای نقش می پردازند و بسیاری همچنان درباره پایان مرموز و مبهم فیلم بحث می کنند.

یکی دیگر از فیلم‌های نولان که به سینماها بازگشته است، تریلر روان‌شناختی بی‌خوابی است که بازسازی یک فیلم نروژی قبلی با بازی استلان اسکارسگارد است. این فیلم از این نظر منحصر به فرد است که تنها فیلمی در کارنامه نولان است که او هیچ نویسندگی یا نوشتن آن را نداشته است. این فیلم با بازی آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری سوانک، داستان یک کارآگاه LAPD را روایت می‌کند که به آلاسکا فرستاده می‌شود تا قبل از اینکه همه چیز کاملاً از بین برود، یک جنایت را حل کند. آه، و به دلیل زمان سال، خورشید هرگز غروب نمی کند.

بخوانید  20 Avengers Easter Eggs و چیزهایی که در اولین فیلم تیمی MCU از دست دادید

فیلم دانکرک ساخته نولان در جنگ جهانی دوم – با بازی بری کیوگان، کنت برانا، تام گلین-کارنی و هری استایلز – نیز در حال بازگشت به سینماها است. این فیلم یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های نولان محسوب می‌شود و خود نولان نیز برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار برای این فیلم شد.

سرانجام، فیلم علمی تخیلی گسترده نولان بین ستاره‌ای به عنوان بخشی از این کمپین به سینماها بازمی‌گردد. در این فیلم متیو مک‌کانهی در نقش فضانوردی بازی می‌کند که به ماموریتی خطرناک می‌رود که در آن زمان روی زمین بسیار سریع‌تر به عقب می‌رود و منجر به مشکلات متعددی می‌شود. این فیلم به اخترفیزیک نظری می پردازد و به طور کلی کار خوبی برای درک موضوعات پیچیده علمی انجام می دهد. جسیکا چستین و آن هاتاوی نیز در این فیلم بازی می کنند.

این پنج فیلم در این ماه به عنوان بخشی از کمپین Regal Forever Favorites به سینماهای Regal بازگشتند. همانطور که گفته شد بلیط این فیلم ها فقط 5 دلار است.

آخرین فیلم نولان، اوپنهایمر، در باکس آفیس و در جوایز اسکار که هفت جایزه اسکار را از آن خود کرد، موفقیت زیادی کسب کرد. برادر نولان، جاناتان، تهیه‌کننده اجرایی مجموعه تلویزیونی فال‌آوت Prime Video است که امروز ۱۰ آوریل پخش می‌شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر