این آخر هفته چه فیلم هایی را تماشا کنیم: از مبارزه با نازی ها تا نحوه منفجر کردن یک خط لوله


دو فیلم درباره جنگ‌های عجیب با نازی‌ها، یک داستان پرمعنای غرب وحشی با کریستین بیل و یک اثر جنجالی از سینمای مستقل.

در حالی که انتشار مجموعه مقالات «اخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ رسانه یک گیمر به عصر چهارشنبه منتقل شده است، در این مقاله معرفی فیلم با چهار اثر با محوریت نبردها آشنا می شوید. از فیلمی که داستان واقعی جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند تا اثری که می‌پرسد مردم تا کجا می‌توانند از انجام کارهای اشتباه برای رسیدن به هدف درست دور شوند.

یک درام وسترن همراه با بازیگری جنگجوی پیک و از سینمای فنلاند می توان اکشن جنگی بزرگسالان را انتظار داشت.

تام کروز در والکری با چشم بند

والکری (2008)

این روزها نام های زیادی وجود دارد کریستوفر مک کوری و تام کروز این به هم گره خورده است که هنوز منتظریم تا درباره کار روی یک فیلم اکشن جدید صحبت کنند. با این حال، در حالی که بسیاری منتظر انتشار Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One هستند، ممکن است اکنون زمان آن نباشد که یکی از همکاری های قدیمی خود را دوباره مرور کنند.

کریستوفر مک کوری نویسنده والکری بود. کار از برایان سینگر، کارگردان معروف فیلم های مردان ایکس ساخته شد. همانطور که از برخی دیگر از آثار سینگر می دانیم، والکری تلاش زیادی می کند تا هم لحظات محرک را به شیوه های هیجان انگیز به تصویر بکشد و هم برای نشان دادن لحظات صمیمی که بر روابط عاطفی شخصیت ها متمرکز است، وقت بگذارد. نتیجه یک درام سیاسی و جنگی است که از یک داستان واقعی الهام گرفته شده و ارزش دیدن را دارد. کنت برانا نیز در این اثر نقش داشته است.

بخوانید  آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس با طراحی آشنا و پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شد

کریستین بیل در فیلم 2017 Hostiles A tree در پس زمینه

خصمانه (2017)

اگر به خاطر همراهی افراد مختلف به فیلم های جاده ای علاقه دارید، وسترن Hostiles یکی از آن فیلم های چند سال اخیر است که ارزش دیدن را دارد. زیرا داستان محافظت دوستانه را روایت نمی کند، بلکه داستان مردی را روایت می کند که تنها از سر وظیفه می خواهد وارد یک محیط خطرناک شود. یک Tribe’s Warchief را به محل مرگشان در Death’s Edge برگردانید.

اگرچه این سفر از ابتدا با همراهی چند دوست شروع نشد، اما هر چه جلوتر می رویم در وهله اول دشمنی ها بیشتر می شود. در طول راه، کاپیتان یک زن بازمانده را می بیند و گفتگوی تلخی با او دارد. صحبت هایی در مورد مرگ و اینکه چگونه برخی از بخش های زندگی آن ها احساس نمی کنند.

گروه عجیبی است و شاید هیچ یک از اعضای آن با هم کنار بیایند. اما فیلم می‌پرسد، وقتی انسان تنها راه نجات را همنشینی با دیگران می‌داند، چقدر به دشمنی‌های مشترک اهمیت می‌دهد؟ قیمت گذشته نسبت به الان چقدر است؟ وقتی باید بین بقا و نابودی یکی را انتخاب کنید، آیا به فکر یا پیشینه فردی که در کنار شما ایستاده است اهمیت می دهید؟

حرکت بشکه در فیلم How to Blow Up a Pipeline محصول 2022

چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم (2022)

یکی از آن فیلم هایی که عده ای را عصبانی می کند. چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم، همانطور که از نامش پیداست، داستان چند جوان را روایت می کند که قصد دارند یک خط لوله را منفجر کنند. آنها نقشه هولناکی برای آسیب رساندن شدید به خط لوله که بخشی از اموال رسمی دولت است، طراحی کرده اند و پس از تخریب آن، به عنوان یک فعالیت تروریستی طبقه بندی می شود.

بخوانید  چگونه در 5 دقیقه یک CV حرفه ای بسازیم؟

آیا آنها فقط می خواهند دنیا را نابود کنند؟ خیر حداقل طبق روایاتشون اصلا هدف بدی ندارن. آنها می خواهند آسیب پذیری صنعت نفت را به همه نشان دهند تا شاید افراد بیشتری به خطرات آن توجه کنند. از آنجایی که ظاهراً هیچ کس در جهان به صدای اعتراض نسبت به آسیب های جدی ناشی از استفاده از سوخت های فسیلی به طبیعت گوش نمی دهد، این چند جوان تصمیم به ایجاد انفجاری گرفته اند که نمی توان آن را نادیده گرفت.

آیا یادتان هست وقتی کدنویسی انجام شده برای مستر ربات واقعاً حساب شد، چند نفر ضربه خوردند؟ بسیاری از بینندگان گفتند که بالاخره یک کتاب محبوب با درک واقعی از علم هک موفق شد داستانی را روایت کند که قدرت وحشتناک ابزارهای رایانه ای را نشان می دهد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم از فیلم چگونه یک خط لوله را منفجر کنیم، کم و بیش عصبانی می شوند. زیرا قرار است شخصیت های او نه به شکلی ساختگی و خنده دار، بلکه به شکلی قابل درک و احتمالاً شدنی، آن لوله را منفجر کنند.

چهره آلوده مرد فیلم سیسو

سیسو (2022)

فنلاند، 1944. مردی مقدار زیادی طلا استخراج می کند و خود را در آستانه خوشبختی می بیند. تنها مشکل این است که باید مسیر طولانی و سختی را طی کنید تا از این طلاها حداکثر بهره را ببرید.

در قلب جاده، جنگ در انتظار اوست. تانک ها، سربازان و کل بخش جنگ جهانی دوم. طبیعتاً او در طول سفر از چشم این همه افراد مسلح پنهان نمی ماند.

نازی ها معتقدند پیرمرد فقیری را که هیچ وسیله ای برای دفاع از خود ندارد و به راحتی می تواند طلاهایش را بدزدد، قاب گرفته اند. اما وقتی مرد خنجر خود را می کشد، مشخص می شود که دست کم گرفتن او اشتباهی بزرگ و مهلک بوده است.

بخوانید  اصرار کارگردان Mortal Kombat 1 برای نمایش اولین تریلر گیم پلی این هفته

به طور خلاصه، اگر یک فیلم خونین 90 دقیقه ای بزرگسالان می خواهید که در آن پیرمردی سوار بر اسب به گروهی از سگ های ماده نشان می دهد که چه سرباز قدرتمندی بود، سیسو را تماشا کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر