ایجاد واحد بازی شرکت Bloom House برای ساخت بازی های ترسناک

Blumhouse Productions از ایجاد یک واحد بازی سازی برای ساخت بازی های ترسناک خبر داد.

قبل از پیوستن به این برند تازه تاسیس، دن سچلر رئیس بخش مالی و اجرایی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت بود. Sechler همچنین در تخصیص بیش از 150 میلیون دلار از بودجه فرنچایز به بازی‌های مستقل در دهه گذشته نقش مهمی ایفا کرده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان احتمالی رونمایی و یا تاریخ انتشار بازی های ترسناک مستقل این برند وجود ندارد.

“برای مدتی ما ایده تشکیل یک تیم برای شروع دسترسی به فرصت های جدید و همیشه در حال رشد رسانه های تعاملی را داشتیم. وقتی شروع به صحبت با زک و دان کردیم، آنها یک رویکرد و یک مدل کسب و کار را به ما ارائه کردند که کاملاً متناسب بود. با اهداف فعلی بلومهاوس و نحوه عملکرد آنها. و ما می دانستیم که این یک فرصت فوق العاده برای ما بود تا تا حد امکان وارد فضا شویم. [رسانه‌های] بیایید به صورت تعاملی وارد شویم. “با تجربه، توانایی و دانشی که زک و دان از بازار بازی دارند، آنها رهبران ایده آلی برای استفاده از قابلیت های منحصر به فرد Blumhouse در صنعت بازی هستند.”

در حال حاضر زک وود به عنوان مدیرعامل و دان سیچلر به عنوان مدیر کل Blumhouse Games انتخاب شده اند. ابیجی پاراکاش، رئیس فعلی Blumhouse Productions می گوید:

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

زک وود، مدیرعامل جدید Blumhouse Games نیز در مورد این خبر اظهار داشت: «در طول مدتی که در این صنعت بودم، این فرصت باورنکردنی را داشتم تا از نزدیک با توسعه‌دهندگان همکاری کنم تا ایده‌های آن‌ها را زنده کنم. من معتقدم فرصت فوق‌العاده‌ای برای ژانر وحشت در دنیای بازی‌های مستقل وجود دارد و از همکاری با Blumhouse برای استفاده معنادار از قدرت، اعتبار و استعدادهای خلاقانه شرکت هیجان‌زده هستم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، توجه برند Blumhouse Games بر همکاری با بازی‌سازان مستقل و خلاق در سراسر جهان برای ساخت بازی‌های ترسناک بدیع و منحصربه‌فرد برای مخاطبان این دسته از آثار بر روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌ها و موبایل‌ها متمرکز خواهد بود. با توجه به جزئیات اعلام شده، بازی هایی با بودجه کمتر از 10 میلیون دلار که در رده آثار مستقل یا مستقل قرار می گیرند، بخش عمده ای از پروژه های این شرکت منتشر کننده بازی های ترسناک را تشکیل خواهند داد.

Blumhouse Productions که برای طرفداران ترسناک با آثاری مانند Split، Get Out Insidious و اخیراً The Black Phone و M3GAN به خوبی شناخته شده است، اخیراً یک واحد توسعه بازی داخلی برای توسعه و انتشار بازی های ویدیویی از ترس ایجاد کرده است.

وود که بیش از 25 سال تجربه در صنعت بازی دارد، به عرضه بیش از 30 بازی مختلف بر روی پلتفرم های بازی محبوب کمک کرده است، از کنسول گیم بوی نینتندو گرفته تا پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس. بازی های تحسین شده ای مانند Sound Shapes، The Unfinished Swan و Bound با همکاری استودیوی سونی سانتا مونیکا، بازی‌های Prey: Mooncrash و Redfall با استودیوی Arkin Austin و اخیراً همکاری با تیم سازنده بازی Iron Galaxy از نقاط قوت مدیر عامل جدید Blumhouse Games است.

بخوانید  مهم‌ترین نکات برای خرید کابل شبکه Cat 6 کالوات