اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید. طبیعی است که هر چقدر این آیتم ها خاص‌تر و ویژه‌تر باشند، امتیاز مورد نیاز برای دریافت آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و تحریم ایران از سمت شرکت­های بازی سازی مطرج دنیا، امکان خرید مستقیم سی پی کالاف از شرکت سازنده این بازی وجود ندارد و این کار می­بایست از طریق وب سایت­های واسط انجام دهید.

  • کالاف دیوتی موبایل در نوع خود یک اعجوبه است و توانسته تمام انتظارات گیمرهای کالاف را برآورده کند.
  • با شروع هر فصل و بروزرسانی بازی می‌توانید نقشه‌ها، اسلحه‌ها، رویدادها و حالت‌‌های جدیدی را در بازی تجربه کنید که هرکدام داستان خاص خودشان را دارند.
  • روش های زیادی برای به دست آوردن سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی وجود دارد اما بعضا تمامی آن روش ها به شدت زمان بر بوده و در برخی از موارد مقدار کمی سی پی به شما تعلق خواهد گرفت که عملا این شرایط کمی سخت گیرانه خواهد بود.
  • در صورتی که تجربه بازی آن را در پلتفرم های دیگر یا کامپیوتر را داشته باشید قطعا در سرور های آنلاین و نقشه های بیشمار آن رقابت تنگاتنگ با میلیون ها گیمر از سراسر دنیا را تجربه کرده اید.

این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید. همینطور از شما دسترسی به حافظه برای ذخیره و همچنین میکروفون برای چت صوتی را می‌خواهد. این بازی در سال­های اخیر در میان کاربران موبایل محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از مهم­ترین دلایلی که سبب شده جذابیت این بازی به طور روزافزون افزایش پیدا کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 45688

سازندگان بازی تلاش کرده‌اند صداهای گلوله‌ها و انفجار‌ها تا حد ممکن شبیه به واقعیت باشد و با استفاده از موسیقی‌های حماسی فضای هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کنند. همواره شما میتوانید در سایت PersianGem.shop خرید cp کالاف دیوتی موبایل را با ارزانترین قیمت انجام دهید. با خرید cp کالاف دیوتی موبایل شما میتوانید بتل پس و اسکین های جذاب را خریداری کنید و سطح رقابت خود را بالاتر ببرید . شاید درحال‌حاضر بتوان بهترین بازی تفنگی را، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.

آیا در بتل رویال، کاربر به همه کلاس‌ها دسترسی دارد؟

حالا می توانید با خرید سی پی و سایر امکانات متنوع، از بازی لذت بیشتری ببرید. چگونه می توان اسکین کالاف دیوتی خریداری کرد ؟ برای اینکار شما به cp نیاز دارید. به همین منظور میتوانید از طریق همین صفحه مقدار سی پی ای که بسته به نوع اسکین مورد نظر در بازی احتیاج دارید اقدام به خرید کنید . توجه داشته باشید که کمتر از مقدار خواسته شده برای اسکین مورد نظر سی پی خریداری نکنید که برای شما فعال نخواهد شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرمخاطب ترین بازی های اکشن می باشد و خرید cp این بازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. دیاموند لند به عنوان ارزان ترین فروشگاه فروش cp کالاف دیوتی موبایل در ایران تمامی سفارشات شما را به سرعت شارژ خواهد کرد.

بخوانید  آموزش صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل آسان جم | 1gamer

خرید پک و باندل های پرایم کالاف دیوتی موبایل

لازم به ذکر است که با مجله خبری یک گیمر Ranked می­توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید. زمانی که شما تازه این بازی را شروع کرده­اید، این امکان وجود دارد که به راحتی در برابر رقیبان خود به پیروزی برسید. در واقع در مراحل ابتدایی بازی، رقیبان شما، ربات (بات) هستند و پیروزی بر آن­ها راحت است اما در ادامه روند بازی، شما با کاربران واقعی از سراسر دنیا به بازی خواهید پرداخت. به همین جهت فروشگاه تاپ جم شاپ برای سهولت در امر خرید آیتم های بازی های ویدیویی به میدان آمده؛ تا با محیا نمودن شرایطی مناسب، امکان خرید ارزان آیتم بازی های ویدیویی را فراهم نماید. آن دسته از کسانی که اکانتشون نوع اتصالشان غیر روش های بالا هست، مثلاً با گوگل پلی به بازی متصل هستند، حتما با پشتیبان سایت قبل خرید هماهنگی‌های لازم رو انجام دهند. توجه داشته باشید که برای شرکت در هیچ یک از این چالش‌ها لازم نیست اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر