اولین ویدیوی فصل چهارم سریال The Witcher با حضور لیام همسورث در نقش گرالت

اولین دیوید رسمی نتفلیکس فصل چهارم The Witcher را منتشر کرد که در آن گرالت را با بازی لیام همسورث می‌بینیم.

در فصل چهارم سریال ویچر شاهد بازگشت هنری کویل به نقش گرالت نخواهیم بود و جای او را لیام همسورث خواهد گرفت. اکنون به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناولین ویدیو رسمی فصل چهارم این سریال منتشر شد. نتفلیکس اولین تریلر رسمی فصل 4 The Witcher را با حضور گرالت با بازی لیام همسورث منتشر کرد، اولین نگاه رسمی به همسورث در این نقش، که نتفلیکس امروز آن را منتشر کرد:

از آپارات دانلود کنید

لیام همسورث در نقش گرالت از ریویا فریا آلن همانطور که خواهید دید، آنیا چالوترا در نقش Yennefer، جوی بیتی در نقش Yskier، Laurence Fishburne، Danny Woodburne، Sharlto Copley و James Purefoy از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم The Witcher حضور خواهند داشت. سریال Witcher نیز برای فصل پنجم تمدید شده است و فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد و لورن اشمیت هیسریش برای ساختن دو فصل پایانی سریال Witcher بازگشته است.

فصل چهارم و پنجم سریال The Witcher بر اساس سه رمان خواهد بود: غسل تعمید آتش، برج پرستو و بانوی دریاچه که سه رمان آخر آندری ساپکوفسکی هستند. با این حال هنوز تاریخ پخش فصل چهارم The Witcher اعلام نشده است، اما پیش بینی می شود فصل چهارم The Witcher در 8 قسمت تولید و در سال 2025 از نتفلیکس پخش شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اولین پوستر فیلم جدید کارگردان Ex Machina جنگ داخلی منتشر شد