اولین نمایش فیلم Twilight of the Gods ساخته زک اسنایدر با اعلام تاریخ پخش منتشر شد.

نتفلیکس اولین تریلر انیمیشن جدید زک اسنایدر Twilight of the Gods را منتشر کرد که در پایان تاریخ اکران این انیمیشن قرار دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان ساخت انیمیشن جدید زک اسنایدر تعیین شده است. نتفلیکس اولین تریلر فیلم Twilight of the Gods را منتشر کرده است که طی آن با شخصیت سیگرید و هدف او آشنا می شویم و بیشتر صحنه های این سریال صحنه های اکشن هستند. همچنین در نهایت مشخص شد که انیمه Twilight of the Gods در 19 سپتامبر 2024 (29 سپتامبر 1403) از نتفلیکس پخش خواهد شد و شما می توانید آن تریلر را در زیر مشاهده کنید:

از آپارات دانلود کنید

گرگ و میش خدایان داستان یک جنگجوی وایکینگ زن به نام سیگرید را روایت می کند که با خدایان نورس می جنگد. اسنایدر پیش از این فیلم Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole را کارگردانی کرده بود. گفته می شود انیمیشن The Twilight of the Gods از سبک انیمیشن Cartoon Studio سازنده انیمه Wolfwalkers و Song of the Sea الهام گرفته شده است.

سیلویا هاکس به عنوان سیگرید، لورن کوهن به عنوان آنجی، جان نوبل به عنوان اودین، الگوی بالش به عنوان یک گاو نر، پیترسون جوزف به عنوان لوکی، استوارت مارتین به عنوان کاغذ، راهول کهلی به عنوان Egil، جیمی کلیتون مثل آقای کونا، کریستوفر هیوی به عنوان اندواری، پیتر استورمار به عنوان اولور، جیمی چانگ در نقش هیل و کوری استول آنها در نقش هرافنکل از جمله صداپیشگانی هستند که در کارتون گرگ و میش خدایان حضور دارند.

بخوانید  دیزنی برنامه های توسعه میلیارد دلاری فلوریدا را در بحبوحه مبارزه با DeSantis لغو کرد

جی اولیوا او در این مجموعه انیمیشنی با اسنایدر همکاری می کند و به عنوان کارگردان، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. Twilight of the Gods نیز امتیاز TV-MA را دریافت کرد. اسنایدر پیش از این کارگردانی Army of the Dead، Rebel Moon – Part 1: Child of Fire، و اخیراً Rebel Moon – Part 2: The Scargiver را برای نتفلیکس ساخته و به عنوان تهیه کننده در Army of Thieves خدمت کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر