اولین تصاویر رسمی سریال آقایان و گای ریچی نتفلیکس فاش شد


نتفلیکس اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرد که در آن شاهد شخصیت های اصلی داستان هستیم.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی فیلم آقایان

مهر 99 مشخص شد گای ریچی باز هم با همکاری Miramax مشغول ساخت سریالی بر اساس فیلم The Gentlemen است و بعدها نتفلیکس حق پخش این سریال را خریداری کرد. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از سریال مردانه منتشر شد. نتفلیکس به تازگی اولین تصاویر رسمی سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن تعدادی از بازیگران سریال و اتفاقات آن را می بینیم، سپس نتفلیکس تایید کرده که این سریال در سال 2024 پخش خواهد شد، اما قبل از آن می توانید اولین تصاویر را مشاهده کنید. انجام دادن:

The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می کند.او املاک بزرگ پدرش را به ارث می برد و متوجه می شود که دارای مزرعه بزرگ یونجه و امپراتوری افسانه ای میکی پیرسون است. آیا او سرباز قادر به تسلط بر جهان اموات بریتانیا و کنترل کل عملیات است؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen، به عنوان مجری، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول سریال The Gentlemen بازگشته است.

تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافینوویچ، مایکل وو، شنل کرزول، مکس بیزلی، جاسمین، بلکبورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی. از جمله بازیگران حاضر در سریال آقایان و ایفای نقش هستند. سریال آقاان در 8 قسمت ساخته شده و به زودی تاریخ دقیق پخش آن اعلام می شود.

بخوانید  The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هر آنچه که باید بدانید
تحریریه مجله بازی یک گیمر