اولین تریلر فیلم IF با بازی رایان رینولدز دوستان خیالی را نشان می دهد


پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم IF با بازی رایان رینولدز را منتشر کرده است که نمایش دوستان خیالی را به نمایش می گذارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم IF منتشر شد. پارامونت پیکچرز به تازگی اولین تریلر این کمدی فانتزی را منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت اصلی داستان هستیم که می تواند دوستان خیالی خلق کند و ببیند. در کنار این، شخصیت رایان رینولدز نیز این توانایی را دارد و همچنان شاهد ماجراجویی جذاب آن ها در فیلم IF هستیم. صحنه های این فیلم به صورت انیمیشن لایو اکشن ضبط شده که حس و حال کلاسیک های دیزنی را نیز دارد و در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پارامونت پیکچرز اولین پوستر فیلم IF را نیز منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم IF

رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، پل فیبی والر، فیونا شاو، آلن کیم، بابی مونیهان، مت دیمون، امیلی بلانت، جان استوارت، سم راکول، مایا رودولف، سباستین مانسیکالو، کریستوفر ملونی، آکوافینا، ریچارد جنکینز و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگران حاضر در فیلم IF و ایفای نقش هستند. کرازینسکی علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نگارش فیلمنامه IF را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی پیش از این هر دو قسمت A Quiet Place را کارگردانی کرده است و در سومین تجربه کارگردانی خود به یک کمدی فانتزی روی آورد. فیلم IF داستان درباره یک دختر جوان با بازی کایلی فلمینگ است که متوجه می‌شود تجربه‌ای دردناک را پشت سر می‌گذارد و سپس شروع به دیدن دوستان خیالی همه می‌کند که پس از بزرگ شدن دوستان واقعی‌شان پشت سر گذاشته می‌شوند. این فیلم می خواهد نشان دهد که این دختر با این قدرت چه کاری می تواند انجام دهد.

بخوانید  بازی جدید Weapon Perk بازی Destiny 2 بازیکنان PvP را غافلگیر کرده است

فیلم IF قرار است در 17 می 2024 (28 می 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر