اولین تریلر فیلم Borderlands منتشر شد

همانطور که وعده داده بود، Lionsgate امروز اولین تریلر فیلم Borderlands با بازی کیت بلانشت را منتشر کرد که حاوی تصاویر اکشن و کمدی زیادی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر رسمی بازی Borderlands منتشر شد. همانطور که Lionsgate شب گذشته وعده داده بود، امروز اولین تریلر برای Borderlands منتشر شد که یک ماجراجویی حماسی در پاندورا را به نمایش می گذارد، زیرا لیلیت به خانه بازمی گردد و برای یافتن دختر گم شده اطلس به جستجو می رود. تریلر این فیلم همان حال و هوای Guardians of the Galaxy و Jumanji را دارد و در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | از یوتیوب تماشا کنید

کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک سیاه، هیلی بنت، جینا گرشان، جانینا جونکار، شاین جکسون، کمربند سبز آریانا، اولیویه ریشتر بابی لی، فلوریان مانتنو، بنجامین برن دیویس، استفان بویر، رایان ردموند، چارلز بابالولا و کچل نشو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Borderlands به ایفای نقش پرداخته اند. سری بازی Borderlands از سال 2009 کار خود را آغاز کرد و تاکنون دنباله ها و اسپین آف های زیادی منتشر شده و تاکنون 66 میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

استودیو Gearbox مسئولیت ساخت این بازی ها را بر عهده دارد در حالی که استودیوی 2K مسئولیت انتشار این بازی ها را بر عهده دارد. الی راثکارگردان The Death Wish و Knock Knock کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Borderlands را بر عهده داشته است، اما گفته می شود تیم میلر کارگردان Deadpool کارگردانی فیلمبرداری مجدد را بر عهده دارد. همچنین می توانید پوسترهای شخصیت فیلم Borderlands را در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  میاموتو برنامه ای برای بازنشستگی ندارد اما "در صورتی که اتفاقی بیفتد" در حال بررسی آن است.

برچسب شخصیت Borderlands

Borderlands برای اکران در تاریخ 9 آگوست 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر