اولین تریلر فصل دوم Tokyo Vice اعلام تاریخ شروع پخش


شبکه مکس اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice را منتشر کرد و تاریخ شروع فصل جدید این سریال در پایان مشخص و اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، زمان بازگشت سریال فساد توکیو مشخص شد. شبکه Max به تازگی اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice را منتشر کرده است. در طول تریلر، شاهد اتفاقات فصل جدید این سریال هستیم، زیرا جیک ادلشتاین با پرونده جدیدی در دنیای اموات و جنایت شهر توکیو روبرو می شود و راز جنایت باید کشف شود. در ادامه می توانید اولین تریلر فصل دوم سریال Tokyo Vice را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فصل دوم سریال Tokyo Vice از 8 فوریه (19 بهمن) از کانال مکس آغاز خواهد شد. انسل الگورت، کن واتانابه، ریچل کلر، رینکو کیکوچی، شو کاساماتسو، آیومی ایتو، یوسوکه کوبوزوکا و میکی مایا از جمله بازیگران حاضر در فصل دوم سریال فساد توکیو هستند. جی تی راجرز همانند فصل اول، تهیه کنندگی فصل دوم Tokyo Vice را بر عهده دارد که باید مانند فصل اول در 8 قسمت تولید شود.

وقایع سریال توکیو معاون در اواخر دهه 1990 اتفاق می افتد.یک روزنامه نگار آمریکایی به نام جیک ادلشتاین به توکیو نقل مکان می کند تا اولین روزنامه نگار خارجی باشد که به کارکنان یک روزنامه بزرگ ژاپنی می پیوندد. او که توسط یک کارآگاه کارکشته یکی از گروه های روزنامه دستگیر می شود، تصمیم می گیرد دنیای تاریک و خطرناک یاکوزاهای ژاپنی را بررسی و کشف کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انیمه One Punch Man فصل سوم توسط استودیو Mapa تایید شد