انیمه One Punch Man فصل سوم توسط استودیو Mapa تایید شد


پس از انتشار شایعه ای، استودیو مپا رسما وظیفه ساخت فصل سوم را تایید کرد او انیمه One Punch Man را بر عهده گرفت.

در مرداد ماه سال جاری ساخته شده است فصل سوم انیمه One Punch Man رسما تایید شد. امروز صبح شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه استودیو Mapa وظیفه ساخت فصل جدید انیمه One Punch Man را بر عهده گرفته است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این شایعه رسما تایید شده است. استودیو Mapa امروز رسما تایید کرد که تولید فصل سوم انیمیشن Man Chainsaw را از سر گرفته است تا شایعات منتشر شده توسط حساب کاربری Shonenleaks به حقیقت بپیوندد.

استودیوی Mapa برنامه شلوغی دارد و در حال حاضر مشغول تولید قسمت سوم و پایانی فصل چهارم انیمه Attack On Titan، فصل دوم انیمه Jujutsu Kaisen، فصل دوم انیمه Hell’s Paradise: Jigokuraku و فصل دوم انیمه Vinland Saga Launch است. انیمه مرد اره برقی در عین حال این استودیو سابقه کار پرفشار را نیز دارد و همین موضوع باعث شد پس از انتشار این خبر شوخی هایی با وضعیت کارکنان آن شکل بگیرد.

سایتما و جانوس در انیمه مرد پانچ

One Punch Man یک شخصیت مانگا و انیمه بسیار محبوب در سراسر جهان است که داستان ابرقهرمانی به نام سایتما را دنبال می کند که برای قدرتمند شدن سخت تمرین می کند، اما به مرور زمان موهایش شروع به ریزش می کند و در نهایت کاملاً کچل می شود. او به قدری قدرتمند است که تنها با یک مشت می تواند دشمنانش را شکست دهد و حالا این مشکل برایش آزاردهنده شده است و حالا سایتما به دنبال حریف و دشمنی قوی است تا او را به چالش بکشد.

بخوانید  تریلر Diablo Immortal Southern Dreadlands

مجموعه One Punch Man در سال 2009 توسط و آن و یوسوکه موراتا خلق و اولین نسخه مانگا آن در سال 2012 منتشر شد و تا کنون شاهد انتشار 19 جلد و فروش بیش از 30 میلیون نسخه بوده ایم. نسخه انگلیسی این مانگا نیز در سال 2015 در آمریکا منتشر شد که فصل اول انیمه One Punch Man در سال 2015 و فصل دوم در سال 2019 منتشر شد و Tomohiro Suzuki کارگردانی این انیمه را بر عهده دارد. سونی همچنین در حال ساخت فیلم لایو اکشن One Punch Man است.