انیمیشن Inside Out 2 شروع به شکستن رکوردها کرد | بازگشت تاریخی پیکسار

انیمیشن Inside Out 2 در باکس آفیس جهانی شروع بسیار خوبی داشته و چندین رکورد در باکس آفیس داخلی و جهانی به جای گذاشته است.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونقسمت دوم مجموعه انیمیشن Inside Out شروعی تاریخی در گیشه جهانی داشت. Inside Out 2 در سه روز اول اکران در آخر هفته روز پدر در آمریکای شمالی 155 میلیون دلار به دست آورد که بسیار فراتر از انتظارات اولیه 90 میلیون دلاری برای افتتاحیه بود. این دومین افتتاحیه بزرگ برای یک فیلم انیمیشن در باکس آفیس ایالات متحده است، رکوردی که در اختیار فیلم شگفت‌انگیزان 2 پیکسار است که با 182.7 میلیون دلار در سال 2010 افتتاح شد.

انیمیشن برادران سوپر ماریو با 146.4 میلیون دلار اکران شد، انیمیشن Finding Dory با افتتاحیه 135.1 میلیون دلار و انیمیشن Forzen 2 با افتتاحیه 130.3 میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار گرفتند. Inside Out 2 همچنین از تماشاگران CinemaScore A دریافت کرد، که می تواند به معنای ادامه فروش در هفته های آینده باشد. 36 درصد انیمه را در قالب پریمیوم و 14 درصد به صورت سه بعدی تماشا کردند.

احساسات قدیمی و جدید رایلی در انیمه Inside Out 2

انیمیشن Inside Out 2 نیز 140 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی فروخت که یک رکورد فروش بود و اکنون رکورد بزرگترین افتتاحیه یک فیلم انیمیشن در باکس آفیس جهانی را با مجموع فروش جهانی 295 میلیون دلار در سال 2018 شکسته است. هفته اول انتشار . انیمیشن Inside Out همچنین بزرگترین افتتاحیه سال 2024 را در باکس آفیس آمریکا و بین المللی به نام خود ثبت کرد و همچنین اولین فیلمی است که پس از 11 ماه بیش از 100 میلیون دلار در ایالات متحده اکران کرد و پس از باربی که 162 میلیون دلار فروش کرد. افتتاحیه سال گذشته انجام می دهد.

بخوانید  قیمت سوئیچ جمعه سیاه: Metroid Dread فقط 40 دلار است

ایمی پولر در نقش جوی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لیزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت، پل والتر هاوزر در نقش خجالت، کنزینگتون تالمن، دایان . لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو جولز، فرانک اوز، بابی موینیهان، جون اسکوئیب، یانگ یی و جان راتزنبرگر از جمله صداپیشگان کارتون Inside Out 2 هستند.

کلسی مان، کارگردان انیمیشن کوتاه Party Central، Inside Out 2 را بر اساس فیلمنامه ای از مگ لیفو کارگردانی کرد که Inside Out را با دیو هلشتاین نوشت. همچنین انیمه Elio در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404) و انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ 19 ژوئن 2026 (29 ژوئن 1405) اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر