انیمه بعدی هایائو میازاکی می تواند دنباله ای برای Nausicaa باشد


هایائو میازاکی کارگردان معروف انیمیشن در جریان مستند اخیر خود احتمالاً از اثر بعدی خود که احتمالاً دنباله‌ای بر یکی از کارهای قدیمی او خواهد بود رونمایی کرده است.

مدتی از اکران انیمیشن پسر و حواصیل روی پرده های سینما می گذرد که پیش از این آخرین اثر هایائو میازاکی به حساب می آمد اما استودیو گیبلی در سپتامبر امسال اعلام کرد که برخلاف اعلام قبلی، میازاکی همچنان می تواند انیمیشن دیگری را کارگردانی کند. و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونهایائو میازاکی در طی یک مستند اخیراً منتشر شده، ممکن است سرنخی از پروژه بعدی خود به اشتراک گذاشته باشد.

در بخشی از این مستند، میازاکی شخصیت ناوشیکا و حیوان خانگی اش به نام تتو را طراحی می کند. میازاکی سپس گفت که بازگشت به دنیای این انیمه دردناک بود. میازاکی هنوز به طور کامل تایید نکرده است که انیمه بعدی او دنباله ای برای Nausicaa of the Valley of the Wind خواهد بود، اما گمانه زنی هایی وجود دارد که او ممکن است مانگا جدیدی از آن مجموعه بنویسد، و این اشاره لزوما به معنای تایید نیست. ادامه این انیمه با این حال، شایعات در مورد ادامه انیمه Nausicaa قوی تر شده است.

انیمه Naoshika of the Valley of the Wind در واقع دومین انیمیشن به کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال 1984 منتشر شد و بیش از 14.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد. در واقع، انیمه Nausicaa of the Valley of the Wind خود اقتباسی از مانگای میازاکی به همین نام بود. انیمیشن The Boy and the Heron جدیدترین اثر هایائو میازاکی 82 ساله است که شانس زیادی در فصل جوایز دارد.

بخوانید  فیلمبرداری Daredevil: Born Again با تغییرات بیشتر از سر گرفته می شود

انیمه پسر و ماهیگیر تاکنون بیش از 118.2 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است، از جمله بیش از 28.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 89.7 میلیون دلار در استرالیا. انیمه Boy and the Heron جوایز متعددی مانند بهترین انیمیشن سال را از انجمن منتقدان فیلم بوستون، انجمن منتقدان فیلم لس آنجلس، انجمن منتقدان فیلم دالاس فورت ورث، انجمن منتقدان فیلم سن دیگو و فیلم فلوریدا دریافت کرده است. حلقه منتقدان (با بهترین فیلم سال).

تحریریه مجله بازی یک گیمر