انتشار تصاویری جدید از کارگردان فیلم جدید Rogue One به نام The Creator


عکس های جدیدی از فیلم The Creator اخیرا منتشر شده است که بر عملکرد جان دیوید واشنگتن تمرکز دارد.

حدود 2 ماه قبل از اکران فیلم جدید گرت ادواردز با عنوان خالق، مجله توتال فیلم دو تصویر جدید از این فیلم علمی تخیلی منتشر کرده است که جان دیوید واشنگتن را در نقش جاشوا به تصویر می کشد.

ادواردز که کارگردانی فیلم هایی چون گودزیلا، هیولاها و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان را در کارنامه دارد، داستان فیلم را یک مهیج رازآلود توصیف می کند و از سوی دیگر، واشنگتن داستان فیلم را «تلفیقی از زیبایی و خشونت» می داند. .

The Creator داستان جاشوا، کهنه سرباز ماهر را دنبال می کند. پس از ناپدید شدن ناگهانی و دردناک همسرش، لو تصمیم می گیرد با ردیابی خالق، طراح و خالق هوش مصنوعی پیشرفته ای که باعث نابودی سیاره زمین شد، به درگیری بی پایان بین انسان ها و ماشین های سرکش برای همیشه پایان دهد. . در ادامه می توانید تصاویر جدیدی از این فیلم را در شماره جدید مجله توتال فیلم مشاهده کنید.

علاوه بر واشنگتن، جما چان، آلیسون جنی، استرجیل سیمپسون، مارک منچاکا و کن واتانابه بازیگران دیگری هم هستند که در فیلم خالق ایفای نقش کردند. کریس ویتز نویسنده Rogue One و About a Boy به ادواردز کمک کرد تا فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بنویسد. همچنین گرگ فریزر که فیلمبرداری آثاری چون فصل اول سریال ماندلوریان، فیلم Dune و فیلم The Batman را در کارنامه دارد، به همراه اورن سیفر به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار معرفی شده است.

بخوانید  بازیگر سریال Breaking Bad به دنیای سینمایی مارول پیوست

فیلم The Creator قرار است در تاریخ 29 سپتامبر (7 اکتبر) اکران شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر