انتشار تریلر گیم پلی Tekken 8 با محوریت شخصیت Leroy Smith

Tekken 8 هم اکنون برای کنسول ها در دسترس است پلی استیشن 5 و Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و رایانه های شخصی در حال توسعه هستند و تاریخ انتشار دقیقی ندارند.

دانلود از آپارات

شخصیت آسوکا کازاما در Tekken 8

در یوتیوب تماشا کنید

استودیوی بازی سازی Bandai Namco طی چند هفته گذشته مجموعه ای از تریلرهای گیم پلی بازی Tekken 8 را منتشر کرده است. ویدئوهای منتشر شده ما را بیشتر با شخصیت های نسخه جدید و سبک مبارزه آنها آشنا می کند. در جریان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان Tiken 8 تریلر جدیدی از جدیدترین ساخته خود منتشر کردند. در این ویدیو توسعه دهندگان بر روی معرفی شخصیت Leroy Smith تمرکز کردند. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که در بالا مشاهده کردید، این ویدئو تقریبا 3 دقیقه ای علاوه بر نشان دادن شخصیت لروی اسمیت و سگ همراه این شخصیت در ابتدای ویدئو، حرکات و فنون رزمی این جنگنده را به ما معرفی می کند. شخصیت نامبرده ابتدا با حضور در Tekken 7 که در سال 2015 منتشر شد، وارد این سری شد. علاوه بر موارد ذکر شده، سازندگان تریلر دیگری نیز با تمرکز بر مبارزه شخصیت Asuka Kazama به نمایش گذاشتند. این شخصیت یکی دیگر از اعضای خانواده کازاما است و در این اثر به دنبال شخصیت جین و جون کازاما است. دوستان عزیز می توانید از طریق لینک زیر ویدیو را مشاهده کنید.

بخوانید  غرش Optimus Primal در پوستر فیلم Transformers: Rise of the Beasts

به تازگی سازندگان Tekken 8 تریلر جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر کرده اند.