انتشار تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy 16 با تاکید بر ارائه نبردهای حماسی

دانلود از آپارات

ساعاتی پیش، Square Enix جدیدترین تریلر بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 را منتشر کرد.

بدون شک می توان از Final Fantasy 16 به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2023 نام برد، اثری که نسخه دمو آن امروز در اختیار علاقه مندان به Final Fantasy قرار گرفت. حال و در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان این اثر تریلر جدیدی از اثر جدید خود منتشر کرده اند. تریلر مورد بحث Ascension نام دارد. توسعه دهندگان با ویدیویی جدید لحظات احساسی، نبردهای سریع و درگیری بین Dominants و Eikons را به کاربران ارائه کردند. در ادامه می‌توانید آخرین تریلر بازی Final Fantasy 16 را تماشا کنید.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 تیرماه) برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

با انتشار دموی آخرین نسخه از سری بازی های فاینال فانتزی، دارندگان کنسول پلی استیشن 5 می توانند بیش از دو ساعت از قسمت Prologue این کتاب را تجربه کنند. جالب اینجاست که کاربران می توانند اطلاعات ذخیره شده خود را به بازی نهایی انتقال دهند.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ آیا نسخه های قبلی را امتحان کرده اید؟ نظرات و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جدیدترین ساخته اسکوئر انیکس یک بازی اکشن نقش آفرینی است Valisthea رخ می دهد. طاعون اسرارآمیز در جهان موج می زند. کاربران کنترل شخصیت کلایو رازفیلد را در دست خواهند گرفت. شخصیتی که خانه اش را به خاطر خیانت از دست داده و برای مبارزه با سرنوشت راهی سفر می شود.

بخوانید  Payday 3 Dev Provides An Update After Messy Launch
تحریریه مجله بازی یک گیمر