امکان یک رویداد انحصاری Xbox در اوایل سال 2023

لوگوی Xbox در سری X

طبق شنیده ها، مایکروسافت عمدا از ارائه یا نمایش بازی های جدید خود در The Game Awards 2022 خودداری کرده و دلیل این تصمیم ریشه در بررسی نهادهای نظارتی دارد. کوردن همچنین اشاره کرد که لغو برنامه‌های سونی در The Game Awards همچنین برای جلوگیری از ارسال پیام اشتباه به قانون‌گذاران در مورد قرارداد Activision Blizzard با مایکروسافت بوده است. این در حالی است که گزارش شده است که CMA از همان مقاله Corden برای ذکر نمونه ای از برنامه های Xbox برای مجموعه ای از بازی های انحصاری استفاده کرده است.

این احتمال وجود دارد که مایکروسافت یک رویداد انحصاری ویژه برای نمایش بازی های پیش از استودیوی بازی سازی Xbox در سال 2023 تدارک دیده باشد.

پیش از این، فیل اسپنسر درباره هیجان خود برای سال آینده صحبت کرد و اشاره کرد که سال 2022 برای استودیوهای بازی سازی ایکس باکس سالی کم است. سال 2022 با 5 بازی از استودیوی بازی سازی Xbox به پایان می رسد. Pentiment استودیوی Obsidian تنها بازی جدیدی است که امسال از استودیوی Xbox Game منتشر شده است. اما در سال 2023 بازی هایی مانند Redfall استودیوی Arkin داریم که با Starfield Bethesda به دست طرفداران می رسد.

در پایان می توانید انتظارات خود را برای کارهای جدید استودیوهای بازی سازی ایکس باکس با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

با توجه جز برش از وب‌سایت Windows Central، مایکروسافت احتمالاً یک رویداد اختصاصی (شبیه رویدادهای X0 قبل از دوران کرونا) برای سه ماهه اول سال 2023 برنامه‌ریزی می‌کند تا خط بعدی بازی‌های Xbox را به طرفداران نشان دهد. رویداد قبلی X0 در سال 2019 برگزار شد و بازی هایی مانند Grounded و Everwild را به نمایش گذاشت.

بخوانید  بازی جدید Gloomhaven Dev در همان روز اعلام و به تعویق افتاد

کوردن در ادامه می افزاید که این اطلاعات از طریق شایعات و منابع تایید نشده به او رسیده است و او امیدوار است که واقعیت داشته باشد. او همچنین عدم حضور مایکروسافت در The Game Awards 2022 را به دلیل یکی از “کندترین” سال های عملکرد Xbox در سال های اخیر مطرح کرد، در حالی که خود کوردن قبلاً گفته بود که مایکروسافت احتمالاً او را به دلایل قانونی و قانونی ترجیح می دهد. اخبار مربوط به The Game Awards 2022.

تحریریه مجله بازی یک گیمر