امکان کارگردانی فیلم جدید بتمن بن افلک

بن افلک در نقش بروس وین در فیلم آکوامن با جیسون موموآ چسبیده به دیوار در لیگ عدالت

اکنون جف اسنایدر، کارشناس داخلی مشهور سینما در توییتر فاش کرده است که شایعاتی شنیده است مبنی بر اینکه فیلم The Brave and the Bold می تواند توسط بن افلک کارگردانی شود، که قبلاً برای Argo برنده اسکار شده بود و اخیراً Air را کارگردانی کرده است. گفته می شود افلک در حال حاضر تنها به عنوان کارگردان بر روی ریبوت جدید فیلم بتمن تمرکز کرده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

اگرچه اسنایدر این شایعه را به طور کامل تایید نکرده است، اما ظاهرا The Brave and the Bold بر روی داستان پدر و پسری تمرکز خواهد کرد که در آن دامیان وین در نقش رابین بازی خواهد کرد. در حال حاضر بازیگر و نویسنده ای مانند بسیاری از پروژه های دنیای دی سی معرفی شده در این پروژه حضور ندارد و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. با این حال جیمز گان هنوز به این شایعه پاسخ نداده و رسما آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

چندی پیش جیمز گان و پیتر سافران اولین فصل از دنیای سینمایی دی سی را فاش کردند که The Brave and the Bold با محوریت شخصیت بتمن و رابین بخشی از این مجموعه خواهد بود. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیوناحتمالا کارگردان این فیلم مشخص شده است. جیمز گان چندی پیش تایید کرد که در حال مذاکره با بن افلک است که قرار نیست برای بازی در نقش بتمن در این مجموعه بازگردد تا یکی از پروژه های آینده دنیای دی سی را کارگردانی کند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی از آن فیلم منتشر نشده است. در دسترس.

بخوانید  رویارویی با محفل جغدها در تریلر روز عرضه بازی Gotham Knights

طبق شایعات جدید، جیمز گان در نظر دارد بن افلک را برای کارگردانی The Brave and the Bold انتخاب کند.

در آن زمان بود که بن افلک در ابتدا قرار بود فیلم بتمن دنیای سینمایی دی سی را کارگردانی کند، اما بعداً راه خود را از این پروژه جدا کرد و در نهایت آن فیلم تبدیل به یک ریبوت با بازی رابرت پتینسون شد. فیلم Air به کارگردانی و بازی بن افلک در تاریخ 5 آوریل 2023 (16 آوریل 1402) در سینماها اکران خواهد شد. همچنین، فیلم Superman: Legacy برای 11 ژوئیه 2025 (20 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است که اولین فصل از فیلم DC Universe خواهد بود که جیمز گان احتمالا کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر