امکان ساخت انیمه بر اساس سریال Stranger Things

نتفلیکس و برادران دافر در حال همکاری در یک سریال انیمیشنی بر اساس این سریال هستند. چیزهای عجیبی هستند.

البته منبع دیگری این خبر را تایید نکرده و ظاهرا انیمه Stranger Things Tokyo با دیگر اسپین آف های این مجموعه که برادران دافر به آن اشاره کرده اند متفاوت است. در واقع، قرار است اسپین آف سریال Stranger Things یک پروژه لایو اکشن باشد، اگرچه نتفلیکس هنوز به طور رسمی دستور انجام آن را نداده است و آنها همچنان در حال بررسی ایده انجام این کار هستند. با این حال سری Stranger Things ارجاعات زیادی به دنیای بازی های ویدیویی و انیمه دارد و شاید این انیمه برای طرفداران جذاب باشد.

گفته می شود اولین شایعات این پروژه در سال 2021 شنیده شد و در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد و ظاهرا این انیمه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. در هر صورت، انیمه Stranger Things Tokyo برخورد برادران دوقلو عاشق بازی های ویدیویی با دنیایی وارونه در حومه توکیو در دهه 80 را دنبال می کند که به یک ماجراجویی بزرگ برای آنها تبدیل خواهد شد.

فصل پنجم سریال Stranger Things در دست ساخت است که قرار است آخرین فصل این سریال پرطرفدار باشد، اما برادران دافر قصد دارند یک اسپین آف بر اساس این سریال انجام دهند و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یکی از اسپین آف های مجموعه رویدادهای ناآشنا رونمایی شده باشد. whats-on-netflix از منابع خود دریافته است که برادران دافر و نتفلیکس در حال برنامه ریزی برای ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس سریال Stranger Things با نام Stranger Things Tokyo هستند.

بخوانید  امکان ساخت نسخه جدید ترسناک و بقا از سری Alien

داستین، استیو، رابین و مکس در فصل چهارم Stranger Things

سازندگان قبلا قول داده بودند که داستان‌های بیشتری را در مکان‌های دیگر در دنیای Stranger Things روایت کنند و حتی ایده اولیه سریال تمرکز وقایع هر فصل در یک مکان و دوره زمانی متفاوت بود. در هر صورت انتظار می رود فیلمبرداری و تولید فصل پنجم Stranger Things از سال 2023 آغاز شود و در نهایت فصل پایانی این سریال در تاریخ نامعلومی در سال 2024 از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر