اطلاعات جدیدی از DLC داستانی Final Fantasy 16 به زودی منتشر خواهد شد

توسعه دهندگان بسته الحاقی The Rising Tide بازی Final Fantasy 16 به زودی اطلاعات جدیدی در مورد این DLC با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

اسکوئر انیکس دو بسته الحاقی برای Final Fantasy 16 در دسامبر 2023 معرفی کرده است که اولین بسته به نام Echoes of the Fallen است. از همان روز و بسیار بی سر و صدا در دسترس کاربران قرار گرفت دومین DLC با نام The Rising Tide قرار است در بهار سال 2024 منتشر شود، حالا که فاصله زیادی با فصل بهار نداریم، جزئیات بیشتری از محتوای جدید بازی در ماه آینده با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در واقع، اسکوئر انیکس اعلام کرد که پنل انحصاری Final Fantasy 16 در رویداد PAX East که در 22 مارس (3 آوریل 1403) برگزار می شود، حضور خواهد داشت. تهیه کننده Naoki Yoshida، کارگردان DLC Takeo Kojiraoka و Michael Christopher Koji Fox، سرپرست تیم ترجمه محتوای بازی، در این مراسم درباره DLC جدید بازی توضیح خواهند داد.

جزئیاتی که تیم درباره بسته The Rising Tide صحبت می کند یا اینکه چه زمانی باید منتظر عرضه آن باشیم، هنوز مشخص نیست. اما با توجه به اعلام زمان عرضه آن در بهار 2024، می توان گفت که پایان ماه مارس زمان مناسبی برای ارائه جزئیات مهم در مورد محتوای جدید بازی خواهد بود.

بسته الحاقی Final Fantasy 16: Rising Tide

تریلر بسته Rising Tide فاش کرد که بازیکنان به مکان جدیدی در Mysidia سفر خواهند کرد، نامی آشنا برای طرفداران سری. مدیر DLC Kojiraoka نیز قبلاً اعلام کرده بود که بسته Rising Tide شامل حدود 10 ساعت گیم پلی خواهد بود. بازی Final Fantasy 16 هم اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است.نسخه رایانه های شخصی بازی نیز در دست ساخت است و شایعاتی مبنی بر عرضه بازی برای سری ایکس باکس به گوش می رسد.

بخوانید  ۸ تئوری سریال سیلو که نمی‌دانستید!

در همین حال طرفداران Final Fantasy بازی Final Fantasy 7 Rebirth را نیز دارند که در تاریخ 29 فوریه (10 مارس) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر