اسکریپت Uncharted 2 کامل شد


مارک والبرگ در مصاحبه ای با The Direct اعلام کرد که فیلمنامه اولیه Uncharted 2 نوشته شده است.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم مارک والبرگ جزئیات بیشتری در مورد فیلم Uncharted 2 (Uncharted 2) به اشتراک گذاشت. ویکتور سالیوان بازیگر سینما اعلام کرد که نه تنها دنباله آنچارتد در دست ساخت است، بلکه نگارش فیلمنامه آن نیز به پایان رسیده است. مارک والبرگ در مصاحبه ای با رسانه دایرکت گفت: “من نظرات مختلفی را شنیده ام. می دانم که فیلمنامه اصلی نوشته شده است و هنوز روی آن کار می شود.”

مارک والبرگ اضافه کرد: «این شامل حضور سیبیل در طول فیلم است که کاملاً منطقی است. چون در سکانس پایانی قسمت اول سیبل را داشتم. سیبیل مدت زیادی طول کشید تا بزرگ شود. در یک نقطه ما سعی کردیم این کار را با سیبیل مصنوعی انجام دهیم، اما این به ما اعتماد به نفس کافی برای انجام کار نداد. سیبیل واقعی با استقبال خوبی روبرو شد. اگر بتوانیم آن را بهتر از قسمت اول بسازیم، ممنون می شوم. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری ندارم.”

تام هالند در نقش ناتان دریک، مارک والبرگ در نقش ویکتور سالیوان، آنتونیو باندراس مانند مونکادا، سوفی علی مثل کلویی فریزر، تاتی گابریل مثل براداک، رودی پانکو مثل سم دریک، مانوئل دی بلاس در نقش آرماندو مونکادا و آلانا بودن آنها در نقش زوئی از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Uncharted بازی کردند. روبن فلیشر او در راس این اقتباس سینمایی قرار داشت و ریف جادکینز، آرت مارکوم و مت هالووی فیلمنامه را نوشتند.

بخوانید  نویسنده فیلمنامه فیلم Supergirl مشخص شد

فیلم Uncharted در فوریه 2022 پس از ناکامی های فراوان اکران شد و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان مواجه شد. این فیلم با بودجه 120 میلیون دلاری ساخته شد و توانست 407.1 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. در این فیلم، ناتان دریک توسط ویکتور سالیوان استخدام می شود تا ثروت عظیم فردیناند ماژلان را بازیابی کند. آنچه در وادی عمرو شبیه یک دزدی ساده به نظر می رسد به رقابتی پرتنش در سراسر جهان تبدیل می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر