استودیو Housemark با کارگردان Returnal خداحافظی کرد


کارگردان بازگشت، هری کروگر، پس از نزدیک به 15 سال کار، Housemark را ترک می کند.

استودیو Housemark اعلام کرد هری کروگرکارگردان بازی Returnal 2021 از آنها جدا خواهد شد. کروگر پس از تقریبا 15 سال کار استودیو را ترک می کند و قبلاً در پروژه های Nex Machina، Resogun و Outland مشارکت داشته است. او از سال ۲۰۱۴ به عنوان کارگردان بازی در این استودیو شروع به کار کرد.

هری کروگر اظهار داشت: “در 14 سالی که در استودیو هاومارک بودم، خوش شانس بودم که توانستم روی پروژه های رویایی زیادی کار کنم و با افراد فوق العاده با استعدادی کار کنم. همراهی Housemark در این سفر و تماشای رشد استودیو از بازی‌های کوچک و الهام‌گرفته از آرکید به ارتفاعات بزرگی که با Returnal به آن رسیده‌ایم باعث افتخار است. ما واقعاً کار فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و من هنوز به همه چیزهای بزرگی که به عنوان یک استودیو انجام داده‌ایم افتخار می‌کنم.»

هری کروگر اضافه کرد که در حال حاضر روی پروژه بزرگ بعدی خود کار می کند. او گفت: “تصمیم بسیار سختی برای من بود که هاوسمارک را ترک کنم، اما با قدردانی از گذشته و خوش بینی به آینده این استودیو را ترک می کنم.” همیشه و با پشتیبانی مداوم سونی و استودیو پلی استیشن، می دانم که فصل بزرگ بعدی Housemark هنوز نوشته نشده است.”

هنوز اطلاعات زیادی در مورد پروژه بعدی Housemark Studio وجود ندارد. پس از خرید این استودیو توسط سونی در سال 2021، سازنده اعلام کرد که می خواهد به کار بر روی پروژه های بزرگ ادامه دهد و با پروژه بعدی خود فراتر از Returnal برود. در مارس 2022، تایید شد که پروژه بعدی Housemark یک IP جدید خواهد بود. در حالی که ایوی کورهوننطراح داستان اصلی بعداً اعلام کرد که بازی از ایده های استفاده نشده Returnal استفاده خواهد کرد. در اوایل سال جاری، توسعه دهنده تایید کرد که نیروی کار خود را به 110 نفر افزایش داده است.

بخوانید  نقد سریال فهرست کشتار (The Terminal List) | کریس پرت به‌دنبال انتقام

Returnal هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس است. تا جولای 2021، بیش از 560000 نسخه از این بازی در سراسر جهان فروخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر