استودیو مارول در حال رفتن به سن دیگو کامیک کان 2024 است

استودیوی مارول به طور قابل توجهی در مجموعه کامیک-کان سن دیگو سال گذشته غایب بود، اما امسال اینطور نخواهد بود. قبل از کامیک کان ماه آینده، مارول پانل سنتی بعد از ظهر شنبه خود را در سالن H، بزرگترین اتاق مرکز همایش سن دیگو، میزبانی خواهد کرد.

ددلاین اولین بار بود که داستان را شکست، اما تا کنون هیچ صحبت رسمی در مورد اینکه چه کسی در Comic-Con روی صحنه خواهد رفت، وجود ندارد. با این حال، Comic-Con امسال غیرعادی است زیرا در آخر هفته افتتاحیه تنها فیلم MCU سال مارول اتفاق می‌افتد: Deadpool & Wolverine. اگر رایان رینولدز و هیو جکمن برای این کار در سن دیگو حاضر نشوند، فرصتی از دست رفته خواهد بود.

به همین ترتیب، Feige در پادکست رسمی مارول اشاره کرد که فیلمبرداری مجدد Fantastic Four قرار است از دوشنبه، 29 جولای آغاز شود. این یک روز پس از پایان کامیک کان است، و این می تواند به پدرو پاسکال، ونسا کربی، جوزف کوئین و ایبون ماس-باچرخ زمان زیادی بدهد تا قبل از پرواز با هواپیما به لندن، در سن دیگو روی صحنه بروند.

از آنجایی که مارول قبلاً فیلمی از فیلم Captain America: Brave New World را در CinemaCon نشان داده بود، احتمالاً در Comic-Con نیز نمایش داده خواهد شد. مجموعه دیزنی + Agatha All Along و Ironheart احتمالاً نیز نمایش داده می شود. فراتر از این نمایش‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های احتمالی دیگر می‌توانند شامل Daredevil: Born Again، Thunderbolts و Wonder Man باشند. اما وقتی مارول به سالن H می آید، تقریباً همیشه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی جدیدی نیز معرفی می شوند. شاید حتی یک کارگردان جدید Blade بگیریم.

بخوانید  کلیپ انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4; استدلال پو و ژن

کامیک کان سن دیگو امسال از 25 تا 28 جولای برگزار می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر