استارفیلد رکورد جدیدی را در تعداد بازیکنان ثبت کرد


فیل اسپنسر در جریان رویداد CCXP 23 اعلام کرد که استارفیلد به رکورد جدیدی در تعداد بازیکنان رسیده است.

بازی Starfield به گفته بسیاری از طرفداران، شایسته استقبال باشکوه تری از سوی منتقدان بود و این سوال در روزها و هفته های اخیر بحث های زیادی را به همراه داشته است. با این حال، مهم نیست که چه احساسی نسبت به آن دارید، این بازی نقش آفرینی فضایی از Bethesda در جذب بازیکنان بسیار خوب عمل کرده است.

فیل اسپنسرمدیر عامل بخش بازی مایکروسافت اخیراً در رویداد CCXP 23 اعلام کرد که Starfield از زمان انتشار در سپتامبر تاکنون از 12 میلیون بازیکن در رایانه های شخصی و ایکس باکس فراتر رفته است. فیل اسپنسر اضافه کرد که Starfield “هنوز در 10 استودیو برتر بازی Xbox قرار دارد.” در پایان اکتبر 2023، ردموند اعلام کرد که تعداد بازیکنان شرکت کننده در این بازی از 11 میلیون نفر فراتر رفته است.

همانطور که قبلا توسط Bethesda اعلام شده بود، طرفداران باید منتظر محتوای زیادی پس از عرضه برای Starfield باشند. اگرچه سرعت تولید The Elder Scrolls 6 افزایش یافته است، اما حدود 250 توسعه دهنده در Bethesda هنوز روی Starfield کار می کنند. پشتیبانی کامل رسانه ای در تاریخ نامعلومی از سال 2024 آغاز می شود و اولین بسته الحاقی بازی با عنوان Shattered Space در حال حاضر در حال تولید است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بررسی بازی Resident Evil 4 Remake