ارجاع به رویدادهای فصل سوم در پوستر سریال Only Murders in the Building


Hulu پوستر جدیدی از فصل سوم سریال کمدی پرطرفدار Only Murders in the Building منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که Hulu از اولین پوستر فصل سوم سریال Only Murders in the Building رونمایی کرده است. این پوستر 3 شخصیت محبوب چارلز، الیور و میبل را نشان می دهد و به داستان فصل بعد اشاره می کند. در فصل 3، پس از مرگ ناگهانی یک بازیگر سرشناس صحنه، شخصیت های اصلی به برادوی باز می گردند. این مجموعه کمدی تحسین شده اخیراً نامزد 11 جایزه امی از جمله سریال کمدی برجسته شده است. فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ 17 آگوست 1402 (8 اوت 2023) پخش شود.

اولین پوستر فصل سوم سریال Only Murders in the Building

استیو مارتین مثل چارلز هیدن ساویج، مارتین شورت مثل الیور پاتنام، سلنا گومز مثل میبل مورا، ناتان لین مثل تدی امی رایان همانطور که جین و آرون دومینگز در نقش اسکار تورس در سریال فقط قتل های داخل ساختمان بازی می شود. پل رادبازیگری در دنیای سینمایی مارول در نقش یک بازیگر برادوی به نام بن گلنروی. مریل استریپبازیگر دروغ های کوچک بزرگ و اشلی پارکبازیگر سریال امیلی در پاریس از جمله بازیگران جدیدی است که در فصل سوم این سریال به ایفای نقش می پردازد.

سریال کمدی معمایی Only Murders in the Building ماجراهای سه غریبه را دنبال می کند که به جنایات واقعی وسواس دارند که ناگهان خود را درگیر پرونده ای مرموز می بینند و باید برای حل آن اقدام کنند. استیو مارتین، یکی از سازندگان و فیلمنامه نویسان مجموعه تنها قتل ها در ساختمان، نفر بعدی است. جان هافمنتهیه کننده سریال گریس و فرانکی اجرای فیلم را بر عهده دارد. همچنین استیو مارتین، جان هافمن، مارتین شورت، سلنا گومز، جیمی بابیت، دن فوگلمن و جس روزنتال آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه عمل می کنند.

بخوانید  Rockstar Editor در PS4 و Xbox One خاموش می شود، تمام کلیپ ها حذف خواهند شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر