ارائه بازی موبایل Little Nightmares در میان کابوس ها


در این مطلب به معرفی بازی Little Nightmares می پردازیم که یکی از بهترین آثار ترسناک ماجراجویی پلتفرم رمز و راز موبایل محسوب می شود.

بازی هایی مانند Inside، Limbo و سری Little Nightmares از آن دست آثاری بودند که بازیکنان را بدون داشتن یک خط دیالوگ در جهان و روایت خود غرق کردند. به عنوان مثال، بازی Inside بازیکن را بدون هیچ مقدمه ای وارد دنیای خود می کند و پس از تماشای پایان بازی، کاری را با بازیکنان انجام می دهد که کمتر اثری می تواند چنین شگفت انگیزی انجام دهد. اولین نسخه بازی Little Nightmares در سال 2017 برای کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شد و مانند بازی Inside، بازیکنان را از همان ابتدا بدون هیچ گونه پیشینه ای با روایت خود آشنا کرد. امروز پس از گذشت نزدیک به 5 سال نسخه موبایلی مجموعه منتشر شده است که در این مقاله به طور مفصل به ارائه آن می پردازیم.

بازی Little Nightmares

بازی بدون هیچ مقدمه خاصی برای داستان، درست در جایی شروع می شود که شخصیت اصلی بازی از خواب بیدار می شود و باید راهی برای خروج پیدا کند. در طول بازی به روش های مختلف وارد محیط های تاریک و فوق العاده ترسناک می شوید که برخی از آنها خانه موجودات خزنده ای است که فقط قصد کشتن شما را دارند. البته در نظر داشته باشید که هیچ ابزار دفاعی ندارید و باید یواشکی از آنها عبور کنید که کار ساده ای نیست. به عنوان مثال، در بخشی از بازی شما در آشپزخانه ای خواهید بود که آشپز از شما راضی نیست. در این شرایط باید با احتیاط از وسایل آشپزخانه عبور کرده و به دریچه پایینی برسید. این احتمالا ساده ترین قسمت است و گاهی اوقات باید با چندین موجود خطرناک روبرو شوید که بازی را بسیار سخت می کند.

بخوانید  Lost Ark's Artist Class در آوریل 2023 با حالت PvP 96 نفره در ماه مارس عرضه می شود.

در بازی هیچ وسیله دفاعی نخواهید داشت و باید مخفیانه از میان موجودات ترسناک عبور کنید

علاوه بر این، گاهی اوقات با موجودات کرم مانندی روبرو می شوید که پس از دیدن آنها باید بلافاصله از آنها دور شوید. علاوه بر این موجودات، گاهی برای خارج شدن از قسمت خاصی باید معما هم حل کنید که البته کار چندان سختی نخواهد بود و با کمی دقت می توانید به راحتی از کنار آن ها بگذرید. گیم پلی بازی بسیار ساده است. در واقع باید از قسمتی از صفحه نمایش برای کنترل کاراکتر استفاده کنید و با تک دکمه سمت دیگر با اشیاء مختلف ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید فندک خود را با دوبار کلیک کردن روی صفحه روشن کنید که در بسیاری از محیط های تاریک بازی مفید است.

بازی Little Nightmares

یکی از قسمت های اصلی یک بازی ترسناک بدون شک موسیقی متن و صداگذاری های مختلف است که استودیو تارسیر توانسته به بهترین شکل ممکن به آن دست یابد. به عنوان مثال در قسمتی از بازی باید از دست موجودی عجیب و بزرگ فرار کنید و در عین حال موسیقی غم انگیزی که پخش می شود هیجان و ترس زیادی را به بازیکن منتقل می کند. بازی در زمینه گرافیک و جلوه های بصری نیز توانسته حس محیطی عجیب را ایجاد کند. در کل بازی Little Nightmares اثری ترسناک و جذاب است که می تواند ساعت ها طرفداران این دسته از آثار را سرگرم کند.

بازی The Little Nightmares به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. شما می توانید این بازی موبایلی را از طریق لینک های زیر دانلود کنید و از تجربه یک بازی ترسناک جذاب لذت ببرید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر