ادی مورفی می گوید که شرک 5 واقعی است و زودتر از آنچه انتظار می رفت عرضه می شود

در سال 2010، Shrek Forever After قرار بود پایان فرنچایز اصلی شرک باشد، بدون احتساب دو فیلم اسپین‌آف Puss in Boots و مجموعه انیمیشن‌های بعدی. با این حال، غول مورد علاقه طرفداران قرار است بازگردد. ادی مورفی فاش کرده است که ضبط صدا برای Shrek 5 در حال حاضر آغاز شده است و یک فیلم اسپین آف از شخصیت او، Donkey نیز در دستور کار است.

مورفی در مصاحبه ای با Collider گفت: «ما ساخت (شرک 5) را چهار یا پنج ماه پیش شروع کردیم. “من اولین کار را ضبط کردم، و امسال آن را انجام می دهیم، آن را تمام می کنیم. شرک در حال اکران است، و Donkey قرار است فیلم خودش را داشته باشد. ما همچنین می خواهیم Donkey را انجام دهیم. بنابراین ما داریم من می‌خواهم یک شرک بسازم، و ما داریم یک خر (فیلم) می‌سازیم.»

مورفی همچنین تصریح کرد که ساخت فیلم اسپین آف Donkey هنوز شروع نشده است و این فیلم بعدی پس از Shrek 5 خواهد بود. مورفی گفت: فیلم خر بعدی.

کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن، در واقع وجود شرک 5 را سال گذشته طی مصاحبه ای با ورایتی فاش کرد. در آن زمان، صداپیشگان اصلی از جمله مورفی، مایک مایرز و کامرون دیاز تنها در حال مذاکره برای بازگشت بودند. انیمیشن DreamWorks هنوز به طور رسمی انتشار شرک 5 را اعلام نکرده است. اما اگر مورفی در نقش خر بازگردد، منطقی است که مایرز و دیاز نیز نقش های مربوطه خود را به عنوان شرک و فیونا بازی کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم مشترک Transformers و GI Joe در راه است