احتمال شبیه بودن گیم پلی Rise of the Ronin به Assassin’s Creed و Dark Souls


بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده در مورد بازی Rise of the Ronin، انتظار می رود این بازی در سه ماهه اول سال 2024 منتشر شود.

اخیراً کاربر The Snitch که به عنوان یک خودی و افشاگر شناخته می شود، جزئیات جدیدی را در مورد Rise of the Ronin در حساب Discord خود فاش کرد. به گفته این افشاگر، بازی جدید Team Ninja ترکیبی از سری Assassin’s Creed، Ghost of Tsushima و Dark Souls خواهد بود. از میان اطلاعات فاش شده، می توان متوجه شد که بخشی از روایت داستان و گستردگی آن با مطالعه توصیف عناصر موجود در گوشه و کنار محیط به دست می آید که مشابه آن را در آثار شرکت FramSoftware مشاهده کرده ایم.

همچنین به نظر می رسد طراحی فعالیت های جانبی و ماموریت های فرعی شباهت زیادی به فرمول یوبی سافت داشته باشد. بازیکنان می توانند از بین گزینه های دشواری مختلف انتخاب کنند و چندین درخت مهارت و تکنیک های مبارزه در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، گرافیک بازی دارای دو حالت عملکرد و کیفیت است تا بازیکنان با توجه به ترجیح خود، بین وضوح بالاتر یا نرخ فریم بالاتر یکی را انتخاب کنند. به نظر می رسد که در طول داستان Rise of the Ronin، بازیکنان گزینه هایی برای روابط عاشقانه خواهند داشت.

در پایان، افشاگر ادعا کرد که این بازی قرار است در سه ماهه اول سال 2024 برای پلی استیشن 5 منتشر شود. اگر این اطلاعات درست باشد، گیمرها می توانند انتظار داشته باشند که در ماه های آینده جزئیات بیشتری در مورد Rise of the Ronin دریافت کنند. همچنین ممکن است در رویدادهای آینده پلی استیشن شاهد نمایش دقیق این بازی نقش آفرینی و جهان باز باشیم.

بخوانید  انتشار جزئیات بیشتر از فصل سوم Battlefield 2042

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر