احتمالاً یک بازی جدید Halo در دست ساخت است


بر اساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد که مایکروسافت و استودیو 343 Industries مدتی است که مشغول کار بر روی یک بازی جدید Halo هستند.

در سال 2021، Halo Infinite منتشر شد، اما از آن زمان سرنوشت سری Halo در هاله ای از ابهام قرار گرفت. با این حال، در جدیدترین اخبار بازی، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که بر اساس آن به نظر می رسد رهبران Redmondi و 343 Industries از سال 2022 در حال توسعه نسخه جدید سری Halo هستند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit اشاره کرد که دو 343 کارمندان استودیو Industries در حال کار بر روی ساخت این بازی هستند.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، جاستین دینگزطراح محیط بازی کارگردان Halo 4 و Halo 5 و همچنین Halo Infinite در پروفایل لینکدین خود اشاره کرد که از سال 2022 مسئولیت پروژه اعلام نشده Halo را بر عهده داشته است. ایان اسلاتز او همچنین دومین فردی است که به طور غیرمستقیم این سوال را تایید می کند. او که از سال 2019 یکی از طراحان ارشد استودیو 343 Industries بوده است، در پروفایل خود اعلام کرد که در حال کار بر روی سیستم های پخش و بخش های مختلف Unreal Engine 5 است.

بازی تعاونی Halo Infinite

او مستقیماً به هیلو اشاره نکرد، اما طبق شایعات، نسخه بعدی این سری با موتور آنریل 5 ساخته خواهد شد. البته با توجه به اینکه در اکتبر 2023 در پادکستی در مورد صنعت بازی های ویدیویی ذکر شد که تیم سازنده در حال کار بر روی نسل بعدی Halo در UE5 هستند، بنابراین می توان نتیجه گرفت که پروژه Slots نیز Halo بعدی خواهد بود. بازی

بخوانید  Division Heartland رتبه ESRB را دریافت می کند که نشان می دهد انتشار آن قریب الوقوع است

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مایکروسافت یا صنایع 343 در روزها و ماه های آینده رسما از این پروژه رونمایی خواهند کرد. لطفا اگر شما هم از طرفداران سریال Halo هستید نظرات و پیش بینی های خود را با ما و سیرن در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر