آیا هارد اکسترنال می خواهید؟ با زومیت ارزان ترین فروشنده را پیدا کنید


هارد دیسک همچنان به عنوان یک ابزار ذخیره سازی و آرشیو فایل محبوب است. اما چگونه یک هارد اکسترنال مناسب بخریم؟

با وجود اینکه SSD ها روزهای سختی را برای هارد دیسک ها سخت کرده اند و قیمت آن ها روز به روز در حال کاهش است، همچنان هاردهای HDD یکی از گزینه های محبوب و مقرون به صرفه برای ظرفیت های بالا و ذخیره سازی فایل های آرشیوی مانند فیلم، موسیقی و فایل های حجیم و کم استفاده هستند. . فایل ها. اگر هنوز در مورد تفاوت هارد دیسک و SSD شک دارید، بد نیست ابتدا مقاله مقایسه حافظه SSD و HDD را مطالعه کنید.

در قسمت محصولات زومیت می توانید صدها مدل هارد اکسترنال و اینترنال را با هم مقایسه کنید. اگر به دنبال هارد اکسترنال هستید، برای مشاهده لیست قیمت هارد اکسترنال، کافیست در قسمت فیلتر گزینه External Hard Drive را انتخاب کنید. انواع هارد داخلی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ نیز در این قسمت موجود است.

قبل از شروع به مرور لیست هارد دیسک ها، توصیه می کنیم مقاله بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ایران را مطالعه کنید تا کمی بیشتر با مدل های محبوب، انواع هارد اکسترنال و برندهای معروف آشنا شوید. حال با پرسیدن سوالات زیر در ذهن خود باید به آنها پاسخ دهید:

آیا قصد دارید هارد اکسترنال را اغلب با خود ببرید؟ اگر پاسخ این سوال مثبت است، نباید سراغ گزینه های دسکتاپ بروید.

آیا سرعت اولویت شماست؟ سرعت چرخش برخی از مدل های دسکتاپ بیشتر از مدل های قابل حمل است، اما این تفاوت برای بسیاری از کاربران در دوران SSD احساس نمی شود.

بخوانید  MLB The Show 23 DH جهانی، بازیکنان دو طرفه واقعی و موارد دیگر را اضافه می کند

چقدر ظرفیت نیاز دارید؟ عامل اصلی موثر بر قیمت ظرفیت است. هارد دیسک های اکسترنال قابل حمل معمولاً ظرفیت کمتر از 4 ترابایت دارند. اگر به ظرفیت های بالا (مثلاً بیش از 10 ترابایت) نیاز دارید، هیچ گزینه دیگری به جز دسکتاپ نخواهید داشت.

صفحه هارد اکسترنال در زومیت

مقاومت در برابر ضربه یا ضد آب بودن چقدر برای شما مهم است؟ در بازار گزینه های مختلفی با کمی افزایش قیمت نسبت به نسخه های کلاسیک وجود دارد. برای اطلاع از قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال، هارد اکسترنال توشیبا، هارد اکسترنال ADATA و سایر برندها می توانید از قسمت محصولات زومیت استفاده کنید. به یاد داشته باشید، همه چیز یک برند نیست. هارد اکسترنال سیلیکون پاور با قیمت کمتر ممکن است برای نیازهای شما مناسب تر از مدل هارد اکسترنال سیگیت باشد. بنابراین ابتدا مشخصات و موارد دیگری مانند ظاهر (با استفاده از عکس محصول) را با هم مقایسه کنید.

بخش محصولات همچنین به شما امکان می دهد رقبا و محصولات مشابه را پیدا کنید. محصولاتی با قیمت یکسان، محصولاتی با همان برند و محصولاتی که کاربران در مقایسه با محصول مورد نظر بیشتر دارند، می توانند به شما در انتخاب بهتر کمک کنند. همچنین توصیه می شود از نظرات کاربران برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت و ضعف محصول استفاده کنید.

مقایسه هارد اکسترنال با یکدیگر در قسمت محصولات زومیت

شما می توانید محصولات موجود در بخش محصولات زومیت را به سه روش مقایسه کنید:

صفحه مقایسه دسته بندی اختصاصی: از طریق بخش منو و با کلیک بر روی “مقایسه” در دسترس شما قرار می گیرد. امکان مقایسه و مشاهده محبوب ترین مقایسه های انجام شده توسط کاربران در این دسته بندی محصولات وجود دارد.

بخوانید  ایکس باکس انتشار نسخه های فیزیکی بازی ها را رد نمی کند

مقایسه هارد اکسترنال زومیت

لیست محصولات: شما می توانید به راحتی از طریق لیست محصولات و با کلیک بر روی کادر مقایسه هر محصول در لیست (رومیزی) یا از طریق دکمه مقایسه (موبایل) در لیست، مقایسه مورد نظر را انجام دهید.

برگه محصول: از طریق هر محصول قادر خواهید بود محصولاتی را که بیشتر با آن مقایسه شده اند ببینید و به صفحه مقایسه دسترسی داشته باشید تا مقایسه مورد نظر را انجام دهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر