آیا دنیل دی لوئیس با فیلم جدید مارتین اسکورسیزی از دوران بازنشستگی خارج می شود؟


مارتین اسکورسیزی تمایل خود را برای ساخت فیلم دیگری با دنیل دی لوئیس ابراز کرده است. بازیگری که در سال ۲۰۱۷ دنیای سینما را ترک کرد.

در اخبار سینما و تلویزیون متوجه شدیم که مارتین اسکورسیزی “یک فیلم دیگر” را با دنیل دی لوئیس او در سال 2017 بازیگری را متوقف کرد. این فیلمساز افسانه ای در حین دریافت جایزه هیئت ملی بازبینی از دانیل دی لوئیس اشاره کرد که آنها ممکن است بتوانند در فیلم دیگری با هم همکاری کنند.

مارتین اسکورسیزی قبل از علاقه به دنیل دی لوئیس گفت: “ما دو فیلم با هم ساختیم و باید بگویم که این یکی از بهترین تجربیات زندگی من بود. شاید فرصتی برای ساخت A [فیلم] شاید دیگر وجود نداشته باشد!»

مارتین اسکورسیزی درام جنایی Gangs of New York را کارگردانی کرد که دانیل دی لوئیس در نقش بیل قصاب بازی کرد. این فیلم یک بازی نقش آفرینی است لئوناردو دیکاپریو، کامرون دیاز و لیام نلسون او نامزد 10 جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد برای دنیل دی لوئیس شد. داستان این فیلم در سال 1863 می گذرد و خشونتی را به تصویر می کشد که در نتیجه خصومت دیرینه کاتولیک ها و پروتستان ها به وجود آمده است.

دنیل دی لوئیس همچنین در درام رمانتیک تاریخی مارتین اسکورسیزی به نام «عصر معصومیت» بر اساس رمانی به همین نام بازی کرد. ادیت وارتون انجام شده. با این حال آیا امکان دارد این دو بار دیگر در فیلم دیگری با هم همکاری کنند؟ دنیل دی لوئیس در سال 2017 و پس از بازی در فیلم Thantom Thread به کارگردانی از سینما خداحافظی کرد. پل توماس اندرسن تصمیم به بازنشستگی گرفت

بخوانید  Armored Core 6 مانند Elden Ring با ماشین های غول پیکر بازی نمی کند

روش بازی جنجالی دنیل دی لوئیس ممکن است تاثیرات خود را بر این بازیگر گذاشته باشد، اما اگر کسی بتواند او را متقاعد کند که از دوران بازنشستگی خارج شود، مارتین اسکورسیزی است. در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و باید دید که آیا دنیل دی لوئیس برای بازی مجدد در این نقش متقاعد می شود یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر