آیا تلفن ثابت می خواهید؟ ارزان ترین مدل های ایرانی و خارجی را با زومیت بیابید


چگونه گوشی های برند و ایرانی را ارزان تر بخریم؟ چگونه ویژگی ها و قابلیت های یک تلفن رومیزی را مقایسه می کنید؟

با فراگیرتر شدن تلفن های همراه، ممکن است آهنگ های زنگ کمتری را در تلفن های ثابت در خانه ها ببینیم. با این حال، هنوز هم در هر خانه ای استفاده می شود. با نگاهی به مدل های پرطرفدار در بازار گوشی های رومیزی متوجه می شوید که تلفن های بی سیم جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا کرده اند. تنوع قیمت گوشی های رومیزی در بازار بالاست; قیمت گوشی پاناسونیک مثلاً چون این برند شناخته شده است و کیفیت آن از اکثر برندهای موجود در بازار کشورمان بالاتر است.

قیمت گوشی گیگاست و قیمت گوشی آلکاتل نیز با امکاناتی که ارائه می دهند مناسب است و می تواند به نوعی جایگزین پاناسونیک باشد.

پس حتما بودجه خود را مشخص کنید. تعداد تلفن‌هایی که نیاز دارید یا اینکه قصد دارید یک تلفن برای استفاده تجاری یا خانگی خریداری کنید، مستقیماً بر قیمت یک تلفن رومیزی تأثیر می‌گذارد. در زومیت لیست جدیدترین مدل های گوشی همراه با قیمت روز را به شما ارائه می دهیم. مشخصات فنی کامل گوشی در قسمت محصولات زومیت نمای دقیقی از ویژگی های آن را در اختیار شما قرار می دهد. مشخصات فنی کامل گوشی و امکان مقایسه کامل آن در چند وبسایت موجود است.

تلفن رومیزی در زومیت

چند سوال که باید قبل از خرید گوشی از خود بپرسید:

  • آیا برندسازی و پایداری برای شما اولویت است؟
  • تلفن بی سیم یا سیم دار؟
  • آیا به دنبال گوشی برای خانه یا محل کار هستید؟
  • آیا یک گوشی برای نیازهای شما کافی است؟
  • به چه قابلیت هایی نیاز دارید؟ حتماً آنها را فهرست کنید تا در مشخصات جستجو کنید.
بخوانید  رستوران های منطقه اول تهران که باید بشناسید; از سنتی تا مدرن

در لیست محصولات، از بخش فیلتر برای یافتن محصولات مورد نظر خود استفاده کنید. شرکت سازنده، بی سیم یا سیمی، نوع کاربری، تعداد گوشی، صفحه نمایش، منشی تلفنی و … و همچنین فیلتر کشویی قیمت در این راه به شما کمک می کند.

مشخصات فنی کامل بدون امکان مقایسه کاربرد کمی دارد. می توانید محبوب ترین مقایسه های مربوط به گوشی مورد نظر خود را در صفحه آن مشاهده کنید تا قبل از خرید محصول رقیب و مشابه و ویژگی های آن را به خوبی بشناسید. شاید انتخاب اول شما بد بوده است. اگر محصولی را متوجه نشدید حتما از طریق قسمت من سوالات دارم سوال خود را مطرح کنید تا کاربران و زومیت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. به یاد داشته باشید، نظرات کاربران و بررسی محصولات آفیس به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مقایسه انواع گوشی های رومیزی با یکدیگر در قسمت محصولات زومیت

مقایسه انواع گوشی های رومیزی با یکدیگر در قسمت محصولات زومیت

شما می توانید محصولات موجود در بخش محصولات زومیت را به سه روش مقایسه کنید:

صفحه مقایسه دسته بندی اختصاصی: از طریق بخش منو و با کلیک بر روی “مقایسه” در دسترس شما قرار می گیرد. امکان مقایسه و مشاهده محبوب ترین مقایسه های انجام شده توسط کاربران در این دسته بندی محصولات وجود دارد. مقایسه محصولات زومیت

لیست محصولات: شما می توانید به راحتی از طریق لیست محصولات و با کلیک بر روی کادر مقایسه هر محصول در لیست (رومیزی) یا از طریق دکمه مقایسه (موبایل) در لیست، مقایسه مورد نظر را انجام دهید.

برگه محصول: از طریق هر محصول قادر خواهید بود محصولاتی را که بیشتر با آن مقایسه شده اند ببینید و به صفحه مقایسه دسترسی پیدا کنید تا مقایسه مورد نظر را انجام دهید.

بخوانید  راه‌یابی لباس بتمن رابرت پتینسون به Batman Arkham Knight
تحریریه مجله بازی یک گیمر