آهنگ‌های Mario Kart Hot Wheels و بسته‌های خودرو در آمازون برای جمعه سیاه تخفیف زیادی دارند


چرخ های داغ یکی از بهترین و ساده ترین هدایایی هستند. آنها برای همه سنین سرگرم کننده هستند، ایده ساخت یک ماشین چوب کبریت ریخته شده بر خلاف گرانش جذابیت جهانی دارد، و خود ماشین ها آثار هنری هنر چهار چرخ هستند. برای جمعه سیاه، آمازون تخفیف های بزرگی را بر روی طیف گسترده ای از وسایل نقلیه و مسیرهای Hot Wheels، از جمله چندین محصول انحصاری و تعداد انگشت شماری از محصولات Mario Kart مانند مجموعه مسیر مدار برای یک تخفیف بزرگ، الف برادران سوپر ماریو فیلم، پک چهار ماشینو یکی بسته چهارگانه انحصاری آمازون. بسیاری از این معاملات دارای تعداد محدودی هستند، بنابراین می‌خواهید مقداری لاستیک بسوزانید و این ماشین‌ها و پیست‌های Hot Wheels را قبل از اینکه از بین بروند، بگیرید.

تخفیف های بسته ماشین چرخ داغ جمعه سیاه

Hot Wheels Mario Kart - Super Mario Bros.
Hot Wheels Mario Kart – Super Mario Bros.

Hot Wheels Track Playsets

Hot Wheels Mario Kart Track
Hot Wheels Mario Kart Track

یکی از تخفیف های بزرگ اینجا یک بسته چهارتایی Super Mario Bros است. فیلم از اتومبیلرانی ماریو کارت برای 18 دلار (معمولاً 24 دلار). این مجموعه شامل ماریو، پرنسس هلو، خر کونگ و وزغ است که همگی در حالی که روی کارت‌های نمادین خود نشسته‌اند آماده حرکت هستند. آمازون همچنین دارای چهار بسته انحصاری Mario Kart است برای 19 دلار، و این یکی ماریو، لوئیجی، بوسر و یوشی را در وسایل نقلیه شایان ستایش خود نشان می دهد.

البته، شما به مکانی برای مسابقه با این ماشین های شیرین نیاز خواهید داشت، و اینجاست مسیر ماریو کارت این مجموعه با قیمت 60 دلار (معمولاً 91 دلار) در دسترس است. همچنین یک نسخه کوچکتر “Lite” از این آهنگ وجود دارد در Walmart به قیمت 44 دلار به فروش می رسد. و طرفداران فیلم Mario می توانند بسته چهار ماشین خود را با آن جفت کنند جاده جنگلی پادشاهی با موضوع Donkey Kong از فیلم.

بخوانید  تاثیر مثبت قرارگیری Deep Rock Galactic در سرویس پلی استیشن پلاس

برخی از اسباب‌بازی‌های Hot Wheels دیگر از دنیای مارول هستند، مانند این بسته پنج مرد عنکبوتی سر وب را در داخل یک وسیله نقلیه اسپورت با اکتان بالا قرار می دهد که شامل اتومبیل های مایلز مورالس، اسپایدر-گوئن، مرد عنکبوتی در Proto-Suit و ونوم برای مسابقه در نیویورک است. این جذابیت هم وجود دارد پنج بسته از شخصیت های مارول– کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، تانوس، موشک و پلنگ سیاه – به شکل چیبی، همه در داخل خودروهای ریخته‌شده RacerVerse مربوطه خود قرار دارند.

برخی از دیگر موارد مورد علاقه ما در جمعه سیاه شامل این هستند مدار حلقه عظیم 28 اینچی برای مسابقه با چرخ های داغ خود، این مسیر تقاطع غول پیکر این انحصاری برای آمازون است، و مجموعه پخش گاراژ نهایی Hot Wheels عنصری است که در سطوح مختلف توجه را به خود جلب می کند.

طرفداران Hot Wheels همچنین باید پیشنهاد آمازون را در Hot Wheels: Rift Rally، یک بازی مسابقه ای واقعیت ترکیبی برای پلی استیشن و iOS که اوایل امسال عرضه شد، بررسی کنند. THE نسخه استاندارد با قیمت 60 دلار به فروش می رسد (به جای 130 دلار)، در حالی که نسخه کلکسیونی 80 دلار قیمت دارد (به جای 150 دلار).

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر