آموزش کالاف دیوتی وارزون اموزش و راهنمای جامع بازی وارزون پی اس ارنا | 1gamer

همانطور که قبلا وعده داده شده بود، مجله خبری یک گیمر نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون را با نام Warzone Caldera دوباره در دسترس بازیکنان قرار داد. این خرید به بزرگترین خرید در تاریخ صنعت گیم تبدیل شد و اکنون زیرمجموعه ای از مایکروسافت است. برای اجرای کالاف دیوتی وارزون موبایل نیاز 4 گیگ فضا و 6 گیگ رم است.

http://badorclothesworkshop.irکالاف دیوتی وارزون، معروف‌ترین بازی حال حاضر موبایل و رایانه‌های شخصی، در این مقاله قصد داریم به بررسی این بازی بپردازیم. از نام‌آشناترین بازی‌های سبک بتل رویال است و موفق شده است بیشتر از 100 میلیون بازیکن فعال داشته باشد. وارزون هر چند به طور مستقل جایزه خاصی دریافت نکرده است اما زیر مجموعه مدرن وارفیر 2019 است که یکی از پرافتخار ترین بازی‌های تیراندازی‌ست. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

پیشنهاد 15 بازی جذاب برای پلی استیشن 5 (PS

در بین سری مختلف این بازی، سری کالاف دیوتی وارزون را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها دانست. بخشی از بازی که هیجان خاص خود را داشته و برای هرکس می‌تواند دنیایی جدید از دنیای بازی را به ارمغان آورد. با اینکه هنوز خبری از نحوه دانلود وارزون موبایل در دسترس نیست، احتمال ادغام شدن کالاف دیوتی موبایل با این بازی وجود دارد. یعنی پلیر های فعلی کالاف دیوتی موبایل فقط با دریافت یک پکیج آپدیت، بازی خود را به وارزون تبدیل نمایند.

جزئیات گیم‌پلی

پس از گذراندن تمامی مراحل قبلی، می‌توانید نام کاربری دلخواه و پسورد مناسب خود را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که لازم است پسورد شما ترکیبی از انواع حروف و اعداد و علامت‌های مختلف باشد. در کنار آن برای انتخاب نام کاربری خود، می‌توانید از گزینه رندوم استفاده کنید. به این ترتیب خود سیستم برای شما یک نام کاربری انتخاب خواهد کرد. این مرحله از آن جهت اهمیت دارد که امنیت اکانت شما را بر روی سیم کارتتان تعیین می‌کند.

  • وارزون موبایل گیم‌پلی معتبر Call of Duty را با گرافیک درجه یک و کنترل‌های بصری ارائه می‌کند.
  • در زمینه داستانی، جلوگیری از تمامیت‌خواهی و تلاش برای آزادی بشر، محتوایی خوب است که البته در میان ویژگی‌های بازی، اثر خود را از دست می‌دهد.
  • البته این هم بستگی به این دارد که شما می­خواهید با چه بازیکنانی بازی کنید.
  • این پرک‌ها نقشی پررنگ و اساسی در جریانات مبارزات شما خواهند داشت.
  • مدتی پیش استودیو اینفینیتی وارد، سازنده عناوین سری Modern Warfare اعلام کرد که ارائه یک نقشه تکتیکال برای عنوان وارزون 2 انجام می‌شود و احتمالا در سیزن دوم باید منتظر اضافه شدن آن باشیم.
بخوانید  شیشه ساختمان 09127069604 دریای نور

برای رسیدن به مرحبه بعدی از بازی، لازم است تا این قوانین را تایید کنید. با کلیک بر روی گزینه موجود برای تایید این قوانین، گزینه CONTINIUE نیز برای شما فعال خواهد شد. کلیک کردن بر روی این گزینه، آخرین مرحله از نصب بازی کالاف دیوتی را برای شما باز خواهد کرد. اما در حالت غارت سبک رقابت شما با سایر بازیکنان کاملا متفاوت است و در آن با لوت کردن جعبه‌ها، دزدی از سایر بازیکنان، جمع‌آوری بیشتر پول و مهمات و مواردی از این دست باید به موفقیت برسید. در این بخش قراردادهای زیادی برای انجام وجود دارد، به عنوان مثال در قرارداد Scavenger ملزم می‌شوید به سراغ بازکردن جعبه‌هایی خاص بروید یا در Recon می‌بایست به مراقبت از مکانی خاص بپردازید و پایگاهتان را حفظ کنید.

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما | 75 انیمیشن برتر جهان

تحریریه مجله بازی یک گیمر