آل پاچینو جایزه بازی را به کریستوفر قاضی برای خدای جنگ راگناروک تقدیم کرد

جایزه بهترین اجرا به کریستوفر قاضی برای بازی در نقش کریتوس در God of War Ragnarok تعلق گرفت. نامزدهای دیگر عبارت بودند از اشلی برچ (غرب ممنوعه افق)، شارلوت مک برنی (داستان طاعون: رکوئیم)، مانون گیج (جاودانگی) و سانی سولجیک (خدای جنگ راگناروک). پاچینو جایزه را به قاضی داد، سپس از میکروفون دور شد قبل از اینکه قاضی برای در آغوش گرفتن به سمت او رفت. لحظه شیرینی بود، با پاچینو و قاضی که گشاده لبخند می زدند.

جوایز بازی اسلحه های بزرگ را به نمایش گذاشت و آل پاچینو بازیگر برنده اسکار را برای اهدای جایزه بهترین بازی به خدمت گرفت. پاچینو که اعتراف کرد خودش گیمر بزرگی نیست، با تعجب به روی صحنه رفت و توضیح داد که چقدر از تماشای بازی های ویدیویی بچه هایش لذت می برد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه بازی GameSpot از همه برندگان The Game Awards 2022 را بررسی کنید. در طول The Game Awards اعلامیه‌ها و افشاگری‌های زیادی وجود خواهد داشت، بنابراین برای اطلاعات بیشتر مرتباً بررسی کنید.

پاچینو تنها سلبریتی نیست که در مراسم The Game Awards حضور دارد، زیرا دنیل کریگ نیز در این مراسم حضور دارد و هوزیر خواننده و ترانه سرا نیز در میان شخصیت های دیگر حضور دارد.

پاچینو همچنین از مهارت بازی های ویدیویی برای هنرمندان ماهر خود شگفت زده شد. پاچینو که برنده جایزه اسکار برای بوی زن و بازی در سریال پدرخوانده شده بود، برای اهدای جایزه بهترین اجرا کاملاً غیرمنتظره بود. او یکی دو چیز در مورد بازیگری و اجرا می داند.

بخوانید  Black Friday 2023 Blu-Ray Deals - Get 4K Movies For As Low As $8

قاضی سپس سخنرانی بسیار طولانی در مورد پذیرش ارائه کرد. او از توسعه دهندگان تشکر کرد و با محبت از خانواده اش صحبت کرد. خیلی لذت بخش بود، اما خیلی ها گفتند شاید خیلی طولانی شده باشد.

چه دوران دوست داشتنی ای
چه دوران دوست داشتنی ای
تحریریه مجله بازی یک گیمر