آقای و خانم اسمیت برای فصل دوم تمدید شد

Amazon Prime Video سریال کمدی جاسوسی Mr. و خانم اسمیت فصل دوم را اعلام کرد.

از آخرین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آقای و خانم سریال Smiths Amazon Prime Video برای فصل دوم تمدید شد. همانطور که ورایتی گزارش داد، دونالد گلاور و مایا ارسکین، بازیگران اصلی فصل 1 برای فصل آینده بازنخواهند گشت. گفته می شود که دونالد گلاور هنوز در اطراف است فرانچسکا اسلون آنها تهیه کنندگان اجرایی فصل دوم این برنامه جاسوسی کمدی خواهند بود.

در خلاصه فصل اول سریال Mr. و خانم اسمیت از پرایم ویدئو گفت: “خانواده اسمیت را ملاقات کنید؛ دو غریبه به نام‌های جان و جین هویت خود را برای بودن با یکدیگر ترک می‌کنند. هر قسمت آنها را در یک ماموریت جدید و نقطه عطف جدیدی در رابطه‌شان نشان می‌دهد، زیرا هر دو برای یک مرموز کار می‌کنند. سازمان همانطور که رازها به تدریج فاش می شود، آنها باید برای با هم ماندن تلاش کنند زیرا طلاق در این ازدواج امکان پذیر نخواهد بود.

دونالد گلاور، مایا ارسکین، میکالا کوئل، پارکر پوزی، واگنر مورا، جان تورتورو، پل دینو، الکساندر اسکاشورد، سارا بیلسون، ران پرلمن، ایزا گونزالس، شارون هورگان، اورسولا کورپرو و بیلی کمپبل آنها در فصل اول سریال نقش آقا و خانم اسمیت را بازی کردند. دونالد گلاور و فرانچسکا اسلون تهیه کنندگی سریال را بر عهده داشتند و ماریو میلچان و مایکل شیفر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی خدمت می کردند. فصل اول در 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای طرفداران نمایش داده شد.

بخوانید  معرفی بازیگران نقش سوپرمن و لوئیس لین در فیلم Superman: Legacy

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر