آرنولد شوارتزنگر مبلغ هنگفتی را که برای فیلم بتمن و رابین دریافت کرده است فاش کرد

شوارتزنگر گفت: “بتمن و رابین بود که بیش از 30 میلیون دلار به من دادند. من تبدیل به پردرآمدترین هنرمند در تاریخ هالیوود شدم.”

شوارتزنگر پیش از دریافت آن دستمزد هنگفت، در فیلم‌های گرسنه بمانید (1976) با جف بریجز و سالی فیلد و کانن بربر (1982) در نقش اصلی بازی کرد. او با فیلم The Terminator در سال 1984 به سطح جدیدی از شهرت رسید و بعداً در فیلم‌های کمدی مانند دوقلوها با دنی دویتو و پلیس کودکستان بازی کرد.

قهرمان سابق بدنسازی در گفتگو با هالیوود ریپورتر توضیح داد که چگونه افکارش در مورد پول در طول سال ها با بهبود شرایط شخصی اش تغییر کرده است. او گفت که در اوایل دهه 1970، زمانی که در ساخت و ساز کار می کرد، آوردن 5000 دلار به خانه برای “ساختن دیوار” برای او پول زیادی بود. اما زمانی که به هالیوود نقل مکان کرد، دستمزد بیشتری دریافت کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در دهه 90، هالیوود ظاهراً پول زیادی برای بازیگران داشت. جیم کری در سال 1996 برای فیلم The Cable Guy 20 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد، رقمی که بازیگران دیگری مانند تام کروز و کوین کاستنر برای فیلم های دهه 90 به دست آوردند. جولیا رابرتز همچنین به خاطر درآمد 20 میلیون دلاری برای هر فیلم شناخته شده بود، این واقعیت که Ocean 11 با هم همکاری می کرد. جورج کلونی ستاره را مسخره کرد.

بخوانید  فروش بسیار ضعیف کارت گرافیک ۱۲۰۰ دلاری RTX 4080

بتمن و رابین به کارگردانی جوئل شوماخر با بازی جورج کلونی در نقش بتمن، کریس اودانل در نقش رابین و اوما تورمن در نقش پویسون آیوی.

آرنولد شوارتزنگر در سال 1997 در بتمن و رابین در نقش آقای فریز شرور بازی کرد و معلوم شد که مبلغ هنگفتی به او پرداخت شده است.

شوارتزنگر همچنین در سریال The Expendables ظاهر شد و در ادامه در فیلم نتفلیکس Fubar که در 25 می اکران می شود، دیده می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر