آدام درایور در جنگ ستارگان: “دیگر این کار را نمی کنم”



آدام درایور بازیگر نقش کایلو رن را در سه گانه جدید جنگ ستارگان بازی کرد، اما انتظار نداشته باشید که او به این زودی ها به سریال علمی تخیلی بازگردد. او در مورد پادکست SmartLess اخیراً او می داند که لوکاس فیلم محتوای بیشتری از جنگ ستارگان تولید می کند، “اما نه با من”.

راننده ادامه داد: “من دیگر آنها را انجام نمی دهم.” وقتی از درایور پرسیده شد که آیا به دلیل مرگ کایلو رن در «ظهور اسکای واکر» کارش با جنگ ستارگان تمام شده است، تأیید کرد که واقعاً همینطور است (از طریق ScreenRant).

قبل از آن، درایور توضیح داد که قوس Kylo Ren در سه گانه جدید جنگ ستارگان، در ابتدا برنامه ریزی نشده بود که آنطور که انجام شد، اجرا شود. در فیلم کامل شده، کیلو رن خود را در نقش بن سولو اصلاح کرده است. اما نقشه اولیه این بود که بن در طول سه گانه دنباله جنگ ستارگان به عنوان یک ارباب سیث بیشتر و بیشتر گم شود.

در حالی که درایور با Star Wars تمام می شود، ریدلی برای بازی در نقش ری در فیلم جدید جنگ ستارگان آینده بازمی گردد. این یکی از سه فیلم جدید جنگ ستارگان در دست ساخت است، بقیه فیلم‌های «طلوع جدای» از ایندیانا جونز و جیمز منگولد، کارگردان Dial of Destiny و فیلم دیگری که در دوران جمهوری جدید، از دیو از The Mandalorian اتفاق می‌افتد. فیلونی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ساخت فیلمی براساس بازی Gravity Rush توسط سونی