یکی دیگر از شخصیت‌های مارول احیا شده برای بازی در مجموعه دیزنی +، در حالی که ویژن به جلو می‌رود

WandaVision بعد از مرگ پل بتانی در Avengers: Infinity War به دید پل بتانی زنده شد، اما او به طور قابل توجهی در واقعیت های جایگزین جادوگر قرمز در Doctor Strange در Multiverse of Madness غایب بود. اکنون، بتانی در نهایت نقش خود را در سریال آینده ویژن در دیزنی پلاس تکرار خواهد کرد.

از طریق هالیوود ریپورتر، تری ماتالاس، مجری فصل سوم پیکارد، برای ایفای همین نقش در مجموعه ویژن قرارداد امضا کرده است. اولین گزارش از نمایشگاه انفرادی ویژن در سال 2022 با عنوان شایعه ای ویژن کوئست منتشر شد. طبق گزارش ها، اتاق نویسندگان سریال این هفته افتتاح شد، اما هیچ نویسنده دیگری برای این سریال اعلام نشده است.

همانطور که در WandaVision دیده می شود، دیدگاه واندا از ازدواج و فرزندان یک سازه جادویی بود که او در تصویر خود ایجاد کرد. بدن ویژن واقعی کاملاً بی اثر بود تا اینکه SWORD از قدرت اضافی واندا استفاده کرد تا او را بدون هیچ خاطره‌ای زنده کند. این چشم انداز سفید با همتای جادویی خود درگیر شد تا اینکه به دومی اجازه داد تا خاطرات از دست رفته خود را بازگرداند. اما به جای یافتن واندا، White Vision برای قسمت هایی ناشناخته حرکت کرد و از آن زمان دیگر دیده نشده است.

انتظار می‌رود سریال ویژن در سال 2026 از دیزنی پلاس پخش شود، اما مشخص نیست که آیا الیزابت اولسن دوباره برای بازی در نقش واندا ماکسیموف بازخواهد گشت یا خیر. در اوج فیلم The Multiverse of Madness، واندا ظاهراً خود را قربانی کرد تا جادوی شیطانی Darkhold را نابود کند. اما در دنیای سینمایی مارول، مرگ لزوماً همیشه پایان داستان نیست. لوکی یکی دیگر از قربانیان Thanos در Infinity War بود و یکی از انواع او قبلاً شانس دومی در سریال Loki داده شده است. شاید واندا هم همینطور باشد.

بخوانید  به روز رسانی Last Of Us Part I 1.03 شامل رفع اشکالات متعدد و مبارزه بهبود یافته است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر