یکی از بهترین بازی های سال 2023 به صورت فیزیکی عرضه می شود

نسخه فیزیکی بازی ماجراجویی مستقل باورنکردنی Cocoon بر روی نینتندو سوییچ و PS5 با حسن نیت از طرف کاربران iam8bit عرضه می‌شود. این نه تنها فرصتی عالی برای افزودن یکی از بهترین بازی‌های سال 2023 به مجموعه خود است، بلکه نسخه فیزیکی جدید Cocoon همچنین شامل پنج کارت هنری جایزه انحصاری نسخه جدید است.

نسخه فیزیکی Cocoon Edition با قیمت 30 دلار در 13 سپتامبر عرضه می‌شود و پیش‌سفارش هم اکنون در دسترس است.

جایزه پیش‌سفارش نسخه فیزیکی Cocoon

شرحی ارائه نشده است

تمامی پیش‌سفارش‌های نسخه فیزیکی Cocoon روی PS5 یا Nintendo Switch دارای کد دانلود دیجیتالی برای موسیقی متن Cocoon هستند.

Cocoon یک بازی ماجراجویی معمایی خیره کننده است که در آن شما به عنوان یک ربات کوچک در حال کاوش در جهان های عجیب غریب بیگانه ای هستید که با یکدیگر همپوشانی دارند و به روش های هیجان انگیزی متقاطع می شوند. در بررسی Cocoon ما، جسیکا کاگزول به بازی امتیاز 10/9 داد و پازل‌ها، تصاویر و طراحی صوتی آن را تحسین کرد و گفت: “Cocoon یک بازی زیبا پر از درخشش و معنی است که به روشی ظریف اما فراموش نشدنی ارائه شده است.” همچنین در سری Spotlight 2023 ما ظاهر شد، که به خاطر روشی که مسیریابی و حل پازل Cocoon باعث می‌شود بازیکن احساس نابغه بودن کند، به لحظات خاطره‌انگیز بازی‌ها نگاه می‌کند. این بازی در ابتدا به عنوان یک بازی فقط دیجیتالی منتشر شد، اما امیدواریم این نسخه فیزیکی جدید به افراد بیشتری این شانس را بدهد که این ماجراجویی علمی تخیلی جذاب را امتحان کنند.

بخوانید  به‌روزرسانی آوریل Xbox: همه چیز جدید در اینجا وجود دارد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر