گیم پلی جدید Life is Strange: Double Exposure به زودی منتشر خواهد شد

اسکوئر انیکس و دک ناین تایید کرده اند که گیم پلی دقیق بازی Life is Strange: Double Exposure در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

بازی بعدی استودیو Deck Nine در سری Life is Strange در پاییز 2024 منتشر می شود.اولین تریلر بازی را در نمایشگاه Xbox Game Show دیدیم. اما تیم سازنده اعلام کرده است که یک بازی بلند در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. این تریلر در تاریخ 13 ژوئن 2024 (24 خرداد 1403) ساعت 19:30 به وقت تهران منتشر خواهد شد.

ویدیوی مورد بحث دارای گیم پلی گسترده و جزئیات جدیدی در مورد کارگردانان بازی و داستان خواهد بود و در عین حال هانا تیل که صداپیشه مکس کالفیلد است نیز حضور خواهد داشت. Life is Strange: Double Exposure چندین سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می افتد و مکس پس از کشف جسد دوست دخترش سوفی از قدرت خود برای سفر در زمان به عقب استفاده می کند.

با انجام این کار، او وارد یک جدول زمانی موازی می شود که سوفی هنوز در آن زندگی می کند. در تعقیب قاتل، مکس باید از توانایی جدید خود برای سفر به عقب و جلو بین خطوط زمانی فعلی و موازی استفاده کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، دوستش را نجات دهد. مانند بازی های قبلی، او می تواند متحدانی به دست آورد و انتخاب هایی با عواقب طولانی مدت داشته باشد.

Life is Strange: Double Exposure در تاریخ 29 اکتبر 2024 (8 نوامبر 1403) برای سری Xbox منتشر شد. Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهند شد. در همین حال، نسخه نینتندو سوییچ هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد. برای جزئیات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

بخوانید  کوئنتین تارانتینو در حال آماده شدن برای کارگردانی جدیدترین فیلم خود است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر