کنسول بعدی ایکس باکس به عنوان یک دستگاه مرجع مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عمل خواهد کرد

Jez Corden از Windows Central Media ادعا کرد که نسل بعدی Xbox به عنوان یک کنسول مرجع و مبتنی بر ویندوز خواهد بود.

مایکروسافت در اوایل سال جاری اعلام کرد که توسعه نسل بعدی کنسول Xbox آغاز شده است. دستگاهی که به عنوان “بزرگترین جهش فناوری” در میان کنسول های نسل بعدی شناخته می شود. با توجه به شرایط کلی نسل فعلی، می توان انتظار داشت که اطلاعات بعدی در مورد این دستگاه با فاصله زمانی طولانی تری منتشر شود، اما جزئیات برنامه های آتی مایکروسافت همچنان فاش می شود.

به جز برشیک ویرایشگر رسانه ای Windows Central برنامه های آینده احتمالی مایکروسافت را طی پیامی در شبکه X (یا توییتر سابق) فاش کرد. او ادعا کرد که ایکس باکس بعدی «تعصب شدیدی نسبت به ویندوز» خواهد داشت و اساساً یک «دستگاه مرجع» برای سازندگان خواهد بود تا سخت‌افزار مشابهی روی آن بسازند. مانند کنسول قابل حمل ASUS Rog Ally. او این دستگاه را با سرفیس پرو 11 مقایسه کرد تا ببیند چگونه به عنوان معیاری برای دستگاه های مشابه ساخته شده توسط شرکت های دیگر عمل می کند.

با توجه به سیاست ها و برنامه های آتی مایکروسافت که شامل انتشار آثار انحصاری بر روی دستگاه های دیگر می شود، می توان گفت که این اطلاعات جدید دور از ذهن نبوده است. مایکروسافت قصد دارد سیاست های ایکس باکس را تغییر دهد. پیش از این، اطلاعات فاش شده از کنسول ایکس باکس متفاوت مبتنی بر ابر خبر داده بود. گزارش های مختلفی ادعا کرده اند که این کنسول ممکن است در سال 2026 در دسترس عموم قرار گیرد.

بخوانید  وجود سیستم تغییر شکل زره در بازی God of War Ragnarok

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر