وجود سیستم تغییر شکل زره در بازی God of War Ragnarok

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. نمرات این دنباله مورد انتظار رأس ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۲ آبان به‌وقت ایران منتشر خواهند شد. کوری بارلوگ، مدیر نوآوری استودیو سانتا مونیکا اخیرا به فروش پیش از موعد گاد آو وار رگناروک توسط برخی از خرده‌فروشی‌ها و افشای جزئیاتی قابل‌توجه از بازی واکنش نشان داد و وضع موجود را بسیار مأیوس‌کننده خواند.



منبع

بازی God of War Ragnarok پس از مدت‌ها انتظار کشیدن طرفدارها نهایتا هفته‌ی آینده عرضه می‌شود و حماسه‌ی نورس را به پایان می‌رساند. سانتا مونیکا قبلا از مکانیک Dwarven Compass (جهت‌نمای دورفی) برای مسیریابی آسان‌تر رونمایی کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که وجود سیستم دگرگون‌سازی زره در بازی نیز تأیید شده است. سیستم Armour Transmog به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا ظاهر زره را با حفظ ویژگی‌های خاص تغییر دهند.

میهیر شث، طراح مبارزات God of War Ragnarok در یک جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ در دیسکورد تأیید کرد که راهی برای رسیدن به ظاهر دلخواه در بازی بدون از دست دادن قدرت‌های مورد نظر وجود دارد.

میهیر شث، طراح مبارزات God of War Ragnarok در یک جلسه‌ی پرسش‌وپاسخ در دیسکورد درباره‌ی وجود سیستم تغییر شکل زره در بازی مورد سؤال قرار گرفت که در جواب گفت: «پاسخ کوتاه به این سؤال بله است. راهی برای انجام این کار وجود دارد. این ویژگی در بازی وجود خواهد داشت». هنوز نمی‌دانیم که این ویژگی پردرخواست چگونه در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. شاید یک فروشنده این عملکرد را ارائه دهد یا با ارتقا زره بتوان آن را آزاد کرد. گویا سیستم مورد بحث به کاربر اجازه می‌دهد که با حفظ قابلیت‌های جذاب یک زره بتواند سراغ پوشیدن زره دیگری برود که ظاهر جذاب‌تری برای او دارد.

بخوانید  احتمال لغو پشتیبانی از بازی Star Wars: The Old Republic توسط Bioware