کارگردان Days Gone: مدیران سونی هرگز طرفدار این بازی نبودند

جف راس کارگردان Days Gone می گوید مدیران سونی هرگز طرفدار این بازی نبودند و به همین دلیل است که هرگز دنباله ای ساخته نشد.

پیش از رویداد اخیر State of Play که بازی‌های آینده اکوسیستم پلی‌استیشن را به نمایش گذاشت، جف راسکارگردان فیلم Days Gone اظهارات تندی داشت. از او پرسیده شد که Days Gone 2 در رویداد آینده پلی استیشن نمایش داده می شود یا خیر. باب راس توضیح داد که مدیران سونی از جمله هرمان هالست رئیس جدید استودیو پلی استیشن کیست او هرگز از طرفداران Days Gone نبود، و این دلیل اصلی عدم توسعه یک دنباله است.

Days Gone یک بازی فوق‌العاده پسا آخرالزمانی بود و بسیاری برای امتحان کردنش شمارش معکوس می‌کردند. اما انتشار آن با مشکلات زیادی همراه بود و واکنش های منفی زیادی را به همراه داشت. همه این مشکلات باعث شد که تصویر بازی به طور قابل توجهی بدتر شود. آخرین محصول تیم کهنه‌کار در Bend Studios قرار بود برداشتی کاملاً جدید از آخرالزمان زامبی‌ها باشد و بازیکنان را در دنیایی قرار دهد که فروپاشیده است و برای زنده ماندن به کمک نیاز دارد.

جف راس، یکی از اعضای ارشد تیم سازنده Days Gone، پیش از انتشار تریلر اخیر State of Play در یک پست رسانه اجتماعی نوشت: «بسیاری از مردم از من می‌پرسند که آیا دنباله‌ای برای Days Gone وجود خواهد داشت یا خیر. بنابراین من از این فرصت استفاده می کنم و به شما می گویم که هرگز این اتفاق نخواهد افتاد. مدیران ارشد سونی مانند هرمان هالست از این موضوع حمایت نکردند. بنابراین شما هرگز در مورد آن نخواهید شنید.

بخوانید  انیمیشن Inside Out 2 دارای شخصیت تخیلی و انیمیشنی جدید رایلی است

نظر شما در مورد سخنان باب راس چیست؟ لطفا در قسمت نظرات سایت به ما اطلاع دهید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر