کارگردان فیلم Deadpool و Wolverine بر اساس Disney's Club 33 تهیه کننده فیلم است

اکثریت قریب به اتفاق مهمانان پارک دیزنی هرگز وارد باشگاه 33 نشده اند، حتی اگر از آن اطلاع داشته باشند. اما باشگاه غذاخوری اختصاصی برای ستارگان، جدیدترین جاذبه دیزنی است که به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شده است. این پروژه توسط Shawn Levy کارگردان Deadpool و Wolverine و شرکای تهیه‌کننده‌اش Dan Levine و Dan Cohen از طریق شرکت سازنده آنها، 21 Laps Entertainment، تولید می‌شود.

از طریق هالیوود ریپورتر، Goosebumps و Shazam! دارن لمکه، فیلمنامه نویس، قرار است فیلمنامه کلوب 33 را بنویسد. از آثار قبلی لمکه می توان به Shrek Forever After، توربو و پاندای کونگ فو کار از DreamWorks Animation اشاره کرد. او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در The Wheel of Time's Prime Video خدمت کرد.

کلوب 33 اصلی در سال 1967 در دیزنی لند، بالای دزدان دریایی کارائیب افتتاح شد. لیست مهمانان باشگاه 33 برای افراد VIP و افراد مشهور رزرو شده است و دیزنی در نهایت مکان های ماهواره ای باشگاه را در Walt Disney World در فلوریدا، دیزنی لند توکیو و دیزنی لند شانگهای اضافه کرد.

به گزارش THR، نسخه سینمایی کلاب 33 یک کلوپ غذاخوری انحصاری است که خارج از زمان و مکان وجود دارد و به مهمانان گذشته و حال اجازه می دهد تا با هم ترکیب شوند. با این حال، هنگامی که یک مهمان در باشگاه به قتل می رسد، یک کارآگاه جوان مشتاق به نام کیم برای حل این پرونده فراخوانده می شود.

دیزنی نتایج متفاوتی داشته و جذابیت هایش را به فیلم تبدیل کرده است. فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب موفق بودند، اما دو نسخه متفاوت از فیلم‌های Haunted Mansion نتوانستند مورد توجه طرفداران قرار بگیرند. هنوز خیلی زود است که بگوییم کلوب 33 چگونه خواهد بود، زیرا هنوز کارگردان یا تاریخ انتشار ندارد.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فصل ششم سریال آینه سیاه با انتشار تریلر جدید

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر