کارمند گوگل گفته می شود قبل از اعلام رسمی اطلاعاتی درباره نینتندو به بیرون درز کرده است

یکی از کارمندان گوگل ظاهراً به ویدیوهای خصوصی در حساب YouTube نینتندو دسترسی داشته و سپس اطلاعات را قبل از اعلامیه های برنامه ریزی شده فاش کرده است. این بر اساس گزارش جدیدی از 404 Media بر اساس یک کپی از پایگاه داده داخلی گوگل است که شش سال از مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیتی گزارش شده توسط خود را ردیابی کرده است.

در حالی که ما جزئیات زیادی در مورد این حادثه نداریم، گزارش بیان می کند که بررسی داخلی گوگل از این حادثه به این نتیجه رسیده است که این حادثه “غیر عمدی” بوده است – مشخص نیست که واقعاً در این مورد چه معنایی دارد. این گزارش به ده‌ها مورد دیگر اشاره می‌کند که Google خط‌مشی‌های حریم خصوصی خود را (معمولاً تصادفی) نقض کرده است، از جمله یکی که Google Street View تعداد زیادی از شماره‌های پلاک خودرو را رونویسی کرده است و دیگری که سرویس صوتی Google به اشتباه داده‌های صوتی را ضبط کرده است (از جمله “1000” بچه ها”) حدود یک ساعت. این غول فناوری در بیانیه ای به 404 گفت که تمام داده های مربوط به این حوادث پاک شده است.

در حالی که این حادثه در طرح بزرگ لو رفتن بازی ها نسبتاً جزئی است، اما به عنوان مثال خوبی از نحوه دسترسی آسان شرکت های فناوری به حجم حیرت آور اطلاعاتی است که ممکن است تصادفی یا غیر تصادفی درز کند. بر اساس این گزارش، کپی پایگاه داده به 404 Media توسط یک “اطلاع دهنده ناشناس” ارسال شد و گوگل “جنبه های خاصی از محتوای آن” را تایید کرد.

بخوانید  این 4 بازی به تازگی وارد تالار مشاهیر بازی شده اند

نینتندو یک شرکت بسیار دعوا است، اگرچه مشخص نیست که در این مورد چه اقداماتی انجام داده است. در گذشته، نینتندو خود Bowser را به دلیل مشارکت در یک گروه هک دنبال کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر