پلی استیشن قصد دارد در آینده بازی های خلاقانه تری را منتشر کند

پلی استیشن به دنبال دور شدن از فرمول فعلی خود است و قصد دارد بازی های خلاقانه تری را در آینده منتشر کند.

بعد از بازنشستگی جیم رایانما شاهد تغییر در رهبری پلی استیشن بوده ایم. دو مدیرعامل مشترک معرفی شدند هرمان هالست و هیدکی نیشینو آنها آن را جایگزین کردند و قول انتشار بازی های خلاقانه تر و عالی برای پلی استیشن را دادند.

سونی در چند سال گذشته تمایلی به امتحان چیزهای جدید نداشته است. بنابراین خلاقیت و نوآوری تا حدودی کاهش یافته است و این موضوع باعث استقبال بیشتر از ابتکار می شود. پس از تصدی این سمت، مدیران عامل پلی استیشن پیامی مشترک درباره آینده این شرکت منتشر کردند.

آنها می گویند برای تولید بازی های عالی و مدیریت سود بر این اساس، ساختارها باید بازنگری و در صورت نیاز تنظیم شوند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که گیم پلی و داستان سرایی همچنان پایه های اصلی باقی خواهند ماند.

نسخه جدید بازی Astro Bot

همانطور که مردم راه‌های جدیدی برای داستان‌گویی پیدا می‌کنند، سونی روی خلاقیت بیشتر تمرکز می‌کند تا بازیکنان را تا حد امکان درگیر کند و پلی‌استیشن 5 را به «بهترین مکان برای بازی» تبدیل کند. مدیران جدید پلی استیشن در پیامی مشترک گفتند:

ما معتقدیم که باید یک گام به عقب برداریم و با طراحی مجدد معماری‌هایمان به جلو حرکت کنیم تا در نهایت تجربیات شگفت‌انگیزی را به کاربران خود ارائه دهیم.» این برای بخش سرگرمی های تعاملی سونی بسیار مهم است. زیرا در سال مالی گذشته شاهد کاهش شدید سود بودند.

زمانی که پلی استیشن 5 نتوانست انتظارات را برآورده کند، سونی 10 میلیارد دلار از دست داد. این امر همچنین منجر به اخراج های مختلف و حتی بسته شدن استودیوی پلی استیشن در لندن شد. با این حال، در آینده می‌توان انتظار تغییر بزرگی در استراتژی برنامه‌های پلی‌استیشن داشت.

بخوانید  مجوز جیمز باند برای کشتن است نه صحبت در پارک ملی یلوستون

این ممکن است به این معنی باشد که پروژه های کوچکی مانند Astro Bot بیشتر توسعه خواهند یافت. مدیران عامل جدید همچنین بر لزوم تسریع فرآیند انتقال بازی ها به رایانه شخصی تأکید کردند. بسیاری از استودیوهای سونی به تازگی کار روی پروژه های آینده خود را آغاز کرده اند. بنابراین اکنون زمان ایجاد تغییرات است. امیدواریم رهبری جدید در آینده به نفع پلی استیشن باشد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ لطفا برای اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر